Gå til innhold

Menn som kler seg som damer


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Men du kan da ikke begynne å dra fram pedofile her. Pedofili er en sykdom, og det har fint lite med en personlighet å gjøre.

Det er klart at man mer eller mindre kan velge personligheten sin. Dette avhenger trossalt svært mye av miljøet man er i/har vært i.

Det er en grunn til at noen blir blitzere, noen flyr rundt i svarte skinnklær og hører på blackmetall mens det står DREP DE KRISTNE på t-shortene deres, og noen flyr fortsatt rundt i Ola-jakke med jakkemerker fra Iron Maiden, og kom ikke her og si at man ikke kan velge denne personligheten selv. Dette kommer som sagt av miljø, og oppvekst.

Personlighet er relevant da vi snakker om klær. Sykdommer som pedofili, eventuelt sexuelle legninger som homofili, er ikke relevant i denne diskusjonen, i den grad vi snakker om "vanlige" menn som liker å kle seg som damer.

Snakker vi om menn innesperret i en kvinnekropp, da snakker vi om ting vi ikke kan velge selv.

Dette må uansett ikke forveksles med personlighet.

Nei gi deg da! Seksuell legning er da virkelig en del av personligheten! Om du egentlig mener IMAGE så er det noe helt annet. for det er da mange som er radikale i sin ungdom og blir erkekonservative som eldre, - de har da likevel hatt den samme personligheten!?!?!?! eller misforstår jeg helt her?(jeg også? hehe)

I min personlighet ligger det å være nervøs langt over grensen til det plagsomme, både for meg selv og de rundt meg, - nervøs for store oppgaver, og det er ikke noe jeg har VALGT, for jeg vet som regel at jeg mestrer dem likevel...:-) At jeg er hetero er også en del av min personlighet, og også at jeg er glad i å lese. Alt dette var jeg da jeg var ihuga SV'er som 20-åring også! :-)......selv om jeg ikke kaller meg erkekonservativ nå!...men er MYE mer Harry og Ellos - men det er IMAGET mitt mer enn personligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Zirine

    9

  • Elintv

    8

  • flisa

    7

Mest aktive i denne tråden

Men du kan da ikke begynne å dra fram pedofile her. Pedofili er en sykdom, og det har fint lite med en personlighet å gjøre.

Det er klart at man mer eller mindre kan velge personligheten sin. Dette avhenger trossalt svært mye av miljøet man er i/har vært i.

Det er en grunn til at noen blir blitzere, noen flyr rundt i svarte skinnklær og hører på blackmetall mens det står DREP DE KRISTNE på t-shortene deres, og noen flyr fortsatt rundt i Ola-jakke med jakkemerker fra Iron Maiden, og kom ikke her og si at man ikke kan velge denne personligheten selv. Dette kommer som sagt av miljø, og oppvekst.

Personlighet er relevant da vi snakker om klær. Sykdommer som pedofili, eventuelt sexuelle legninger som homofili, er ikke relevant i denne diskusjonen, i den grad vi snakker om "vanlige" menn som liker å kle seg som damer.

Snakker vi om menn innesperret i en kvinnekropp, da snakker vi om ting vi ikke kan velge selv.

Dette må uansett ikke forveksles med personlighet.

"Det er en grunn til at noen blir blitzere, noen flyr rundt i svarte skinnklær og hører på blackmetall mens det står DREP DE KRISTNE på t-shortene deres, og noen flyr fortsatt rundt i Ola-jakke med jakkemerker fra Iron Maiden, og kom ikke her og si at man ikke kan velge denne personligheten selv. Dette kommer som sagt av miljø, og oppvekst."

Her argumenterer du mot egne påstander, min venn. Jeg har ikke snakket om (politiske) standpunkt eller valg av buttons. Dessuten forveksler du image med personlighet. ;o)

Jeg snakker om å like det ene eller andre. Det er en del av personligheten din om du liker øl eller vin til maten. Det er ikke et valg du tar, men en del av deg om du liker ditt eller datt.

Jeg nevnte pedofile som et eksempel på mennesker som bør undertrykke en del av seg selv. Sykdom, eller ikke, det er også en del av deg.

Dersom du har vært plaget av en sykdom hele ditt liv farger det personligheten din. Det kan jeg skrive under på.

"Snakker vi om menn innesperret i en kvinnekropp, da snakker vi om ting vi ikke kan velge selv.

Dette må uansett ikke forveksles med personlighet."

Jeg har ikke snakket om menn innesperret i en kvinnekropp eller omvendt. Jeg snakker om å like visse antrekk. Det er en del av din personlighet. At jeg som kvinne viser meg fram i feminine klær sier ikke alltid noe om min personlighet, men dersom du spurte hva jeg foretrekker ville svaret mitt si deg noe om meg. Sant?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

"Man utvikler sin egen personlighet, det er det ingen som har gjort for deg - selv om samfunnet gjør sitt, men om du lar deg påvirke er din sak. (noe kan man ikke ungå å la seg påvirke av da..) "

Hva i all verden mener du her? Jeg finner bare motsetninger. Kan man velge å ikke bli transvestitt, mener du? Kan en transvestitt leve lykkelig uten å få kle seg i klær som representerer det motsatte kjønn, tror du?

"Jeg sier ikke at jeg ikke aksepterer mennesker som gjør uvanlige ting. Jeg har venner som er gother, homse, lesbe, kristen, muslim.. Og jeg dømmer ikke dem fordi de ikke er som meg."

Nei, du dømmer dem ikke, du bare ler av dem når du synes de ser latterlige ut. Eller var det sånn at du ler av dem som ikke er dine venner ?

Hvis ikke en kar kan leve lykkelig uten å kle seg i kvinneklær er han en skrulling! For å si det kort å godt.. da mangler det noen skruer med andre ord.. Klart nok for deg?

Orker ikke å si alt med teskje..

: ) Skjønner ikke hvor jeg vil allikevel, selv om jeg uttrykker meg klart og tydelig!

Takk for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke en kar kan leve lykkelig uten å kle seg i kvinneklær er han en skrulling! For å si det kort å godt.. da mangler det noen skruer med andre ord.. Klart nok for deg?

Orker ikke å si alt med teskje..

: ) Skjønner ikke hvor jeg vil allikevel, selv om jeg uttrykker meg klart og tydelig!

Takk for diskusjonen.

http://home.no.net/viviside/ester.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke en kar kan leve lykkelig uten å kle seg i kvinneklær er han en skrulling! For å si det kort å godt.. da mangler det noen skruer med andre ord.. Klart nok for deg?

Orker ikke å si alt med teskje..

: ) Skjønner ikke hvor jeg vil allikevel, selv om jeg uttrykker meg klart og tydelig!

Takk for diskusjonen.

Nei, du har helt klart sagt ifra hva du mener - det er ikke det jeg stusser på. Men jeg spurte deg altså noen konkrete spørsmål for å få et visst innblikk i hvordan du tenkte for å komme frem til dette synspunktet du har.

Jeg får bare konklusjoner, ingen begrunnelse eller ressonement annet enn at du mener de er skrullinger. Så jeg ser ingen grunn for å takke deg for en diskusjon vi ikke har hatt. Datteren min på 8 år hadde klart å begrunne sitt synspunkt bedre enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlesnurr

Nei, du har helt klart sagt ifra hva du mener - det er ikke det jeg stusser på. Men jeg spurte deg altså noen konkrete spørsmål for å få et visst innblikk i hvordan du tenkte for å komme frem til dette synspunktet du har.

Jeg får bare konklusjoner, ingen begrunnelse eller ressonement annet enn at du mener de er skrullinger. Så jeg ser ingen grunn for å takke deg for en diskusjon vi ikke har hatt. Datteren min på 8 år hadde klart å begrunne sitt synspunkt bedre enn det der.

Men i all verden? Kan man ikke mene noe uten å måtte ha analysert det i fillebiter? Jeg for min del har mange meninger og holdninger uten at jeg vet hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i all verden? Kan man ikke mene noe uten å måtte ha analysert det i fillebiter? Jeg for min del har mange meninger og holdninger uten at jeg vet hvorfor...

"Men i all verden? Kan man ikke mene noe uten å måtte ha analysert det i fillebiter? Jeg for min del har mange meninger og holdninger uten at jeg vet hvorfor..."

Fillebiter var vel å ta i, men jo - det er vel det som karakteriserer voksne mennesker at de har den evnen, ja - spesielt når de oppsøker diskusjonsforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlesnurr

"Men i all verden? Kan man ikke mene noe uten å måtte ha analysert det i fillebiter? Jeg for min del har mange meninger og holdninger uten at jeg vet hvorfor..."

Fillebiter var vel å ta i, men jo - det er vel det som karakteriserer voksne mennesker at de har den evnen, ja - spesielt når de oppsøker diskusjonsforum

"men jo - det er vel det som karakteriserer voksne mennesker at de har den evnen, ja - spesielt når de oppsøker diskusjonsforum"

Hmm.. Og jeg som trodde det holdt å like/ikke like og synes om/ikke synes om..... Jeg får vel ta det opp med spykiatern neste gang da, infantil som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en sjelden gang kvinne, og kommer aldri til å bli det! Ikke i næheten engang! Sorry, men det må innse!

De fleste transvestitter jeg har sett har vært halvfeite gubber med lebestift klint utover, og har ikke hatt noe klasse over seg eller lignet en kvinne i det hele tatt! Tror de de selv at de ser bra ut eller hva er det? Herregud.. *

Det er greit at en mann har en feminin side, men et sted går grensa! Som f.eks. transer eller homser som slenger beinet over det andre, hyler og ler (gida meg..) og tar den berømte slengen med hånda, mens de slenger håret over skulderen.. Hva er det for slags oppførsel??? Ser jo de prøver å være femi, men INGEN kvinner er sånn! Det er ikke femi å oppføre seg sånn, det er unaturlig og ser idiotisk ut! Er noe annet om en transe gjør det for morro skld og fleiper med det, men det finnes faktisk "skrullinger" (menn) i kvinneklær med barn og full pakke som sitter og diller med parykken sin med blå øyenskygge i halve tryne, hårete fotballlegger, høyhæla sko, lebestift under nesa, pudder på skjeggstubbene og kjole som sitter sånn - helt seriøse!!!!! Og har da kontakt med sitt "andre kjønn" eller noe i den duren da eller?

Sorry mac, men jeg klarer ikke å skjønne hva som foregår oppi hodet på folk som må kle seg ut som det andre kjønn...

Greit nok med homser, lesber, bier osv. Men noe så unaturlig og dumt som en mann i kvinneklær og sminke, og homser som er overdrevent "femi" (som de tror, men det er bare de som har misforstått - hvor har de foresten lært at sånn de oppfører seg er femi??? Dere som har sett en skikkelig "femi"homo skjønner hva jeg mener)

Det blir bare for dumt altså... : )

ha en god dag! ; )

Jeg digger deg rått Pricilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men jo - det er vel det som karakteriserer voksne mennesker at de har den evnen, ja - spesielt når de oppsøker diskusjonsforum"

Hmm.. Og jeg som trodde det holdt å like/ikke like og synes om/ikke synes om..... Jeg får vel ta det opp med spykiatern neste gang da, infantil som jeg er.

Du får gjøre det. Kanskje du til og med må svare på HVORFOR du har tatt det med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at Espen Benestad passer til den beskrivelsen?

Er du så sikker på at du vil kjenne igjen ALLE menn som kler seg ut som kvinner. Er det ikke mulig at du bare legger merke til de som gjør det dårlig, nettopp fordi det er så gjennomsiktig - mens de som gjør det bra og bruker mye tid på denne forvandlingen, de reagerer du ikke på - fordi du ser ikke at det er en mann?

Merkelig at nettopp DU går ut og forsvarer dette her, Zirine;-) Hmmm... Undrer meg på..... >:-J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dem er så pene at de burde hatt en kule. F.eks. folk som flyr rundt på byen og later som om de er damer, mens de egentlig er fra Great Charlis Girls, kan lure mange stakkart mannfolk i løpet av en kveld.

Det vet jeg alt om og det var faen ikke langt unna at det ene faenskapet fra den "gruppa" der fikk seg en på tryne av undertegnede i byen, for noen år siden.

Det var for meg ikke mulig å fatte hvorfor kompisa sto og lo av meg mens jeg dansa og kjærtegnet noe jeg trodde var en lekker dame som virket klar som ett egg. Sånt burde ikke vært lov.

Jaja, den mannlige dama hadde i det minste god smak :)

Litt synd du ikke greip sjansen til å få utvida horisonten og kurert homofobien? Kunne blitt den beste natta i livet ditt, det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at nettopp DU går ut og forsvarer dette her, Zirine;-) Hmmm... Undrer meg på..... >:-J

Å treffe deg beviser virkelig bevise min generøse og tolerante natur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aksepterer at mennesker kler seg som det motsatte kjønn, men jeg forbeholder meg retten til å synes at noen overdriver.

Når klær, sminke og ikke minst bevegelsene blir teatralske, så synes jeg det er mer tragisk enn morsomt. Dette gjelder særlig menn som kler seg som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste jenter gjør seg om til menn, det er bare å la vær å dusje, drite friluft, gå med bukser, droppe sminken og holde håret kort,. selvfølgelig er det ikke ekte kvinner som velger å gå med kort hår!"!! Det er kvinner som har kledd seg ut som menn det! :-)

hilsen halvgubben

H ahh ahaha flisa!! nå vet jeg hva slags mann du har *fnis*

Det jeg tenkte på var denne ekstreme overdrivelsen mange gjør. Om en kvinne skulle gjøre det samme, måtte hun ha tatt på seg skjegg, cowboy klær og gått skikkelig guttaktig. Og gjerne med en revolver i beltet også.

Synes det er så mange menn som overdriver ENORMT, og det var disse skrullingene jeg siktet til. For ja...jeg synes de er skrullinger :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlesnurr

Du får gjøre det. Kanskje du til og med må svare på HVORFOR du har tatt det med ;)

Kan jeg si at Zirine har sagt det? Da får jeg vel hjelp med en gang? ;-)

Forøvrig er jeg nesten alltid enig med siste taler......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau...men eg hadde vørti alvarlig skremd om gubben kom seilende inn dynni iførd brokji mi....;0D

Jeg ser ham levende for meg med fletter, g-streng og høye hæler....WWAHAHAHA

Hm - jeg ville aldri brukt G-streng. Hvordan pokker skulle jeg få holdt utstyret på plass liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H ahh ahaha flisa!! nå vet jeg hva slags mann du har *fnis*

Det jeg tenkte på var denne ekstreme overdrivelsen mange gjør. Om en kvinne skulle gjøre det samme, måtte hun ha tatt på seg skjegg, cowboy klær og gått skikkelig guttaktig. Og gjerne med en revolver i beltet også.

Synes det er så mange menn som overdriver ENORMT, og det var disse skrullingene jeg siktet til. For ja...jeg synes de er skrullinger :-D

Synes forresten det er så rart at du har sett så "mange" transer som OVERDRIVER osv... som nestleder i transeforeningen FPE har jeg sett fler enn de fleste. De færreste går ikke engang ut - selv i denne foreningen.

Og jeg kjenner faktisk et par kvinne til menn TS'er som faktisk er blitt ganske så mandige. Med mer muskler enn jeg noengan kan drømme om å få. Aldri sett noen med pistol og cowboyhatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...