Gå til innhold

Menn som kler seg som damer


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Du er ikke en sjelden gang kvinne, og kommer aldri til å bli det! Ikke i næheten engang! Sorry, men det må innse!

De fleste transvestitter jeg har sett har vært halvfeite gubber med lebestift klint utover, og har ikke hatt noe klasse over seg eller lignet en kvinne i det hele tatt! Tror de de selv at de ser bra ut eller hva er det? Herregud.. *

Det er greit at en mann har en feminin side, men et sted går grensa! Som f.eks. transer eller homser som slenger beinet over det andre, hyler og ler (gida meg..) og tar den berømte slengen med hånda, mens de slenger håret over skulderen.. Hva er det for slags oppførsel??? Ser jo de prøver å være femi, men INGEN kvinner er sånn! Det er ikke femi å oppføre seg sånn, det er unaturlig og ser idiotisk ut! Er noe annet om en transe gjør det for morro skld og fleiper med det, men det finnes faktisk "skrullinger" (menn) i kvinneklær med barn og full pakke som sitter og diller med parykken sin med blå øyenskygge i halve tryne, hårete fotballlegger, høyhæla sko, lebestift under nesa, pudder på skjeggstubbene og kjole som sitter sånn - helt seriøse!!!!! Og har da kontakt med sitt "andre kjønn" eller noe i den duren da eller?

Sorry mac, men jeg klarer ikke å skjønne hva som foregår oppi hodet på folk som må kle seg ut som det andre kjønn...

Greit nok med homser, lesber, bier osv. Men noe så unaturlig og dumt som en mann i kvinneklær og sminke, og homser som er overdrevent "femi" (som de tror, men det er bare de som har misforstått - hvor har de foresten lært at sånn de oppfører seg er femi??? Dere som har sett en skikkelig "femi"homo skjønner hva jeg mener)

Det blir bare for dumt altså... : )

ha en god dag! ; )

Det er godt at opplevelse av eget kjønn er noe som sitter mellom ørene og ikke mellom bena for den det gjelder.

Kjenner nesten ingen transer som måtte passe til din beskrivelse - og hvertfall ikke som våger seg utendørs.

En annen ting er jeg ikke kjenner noen transer som "skruller" slik du beskriver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    9

  • Zirine

    9

  • Elintv

    8

  • flisa

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg er helt enig med deg. De jeg har sett (nå har jeg selvsagt ikke sett dem alle..), de overdriver på nøyaktig den måten du beskriver over her.

Det ser bare dumt ut, og tror man at man blir kvinne av å dra på seg kjole og g-streng, da har man et voksent problem.

Som jeg har sagt tidligere i denne diskusjonen - ingen transer gidder vel å bruke G-streng (i alle fall ingen erfaren transe), ettersom dette er et særdeles dårlig plagg å holde "utstyret" på plass med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke aner jeg om de sliter, og jeg driter nå i hvordan folk kler seg eller hvilket legning de har, men det jeg syntes var noe merkelig over her var at ElinTv skrev følgende: "De siste 5-6 årene som en mer lykkelig mann som en skjelden gang er kvinne."

ER kvinne... her er det noe som skurrer.

Leker kvinne, ville vært ett langt bedre ordvalg, etter min mening. Man blir trossalt ikke kvinne av å dra på seg effekter som normalt er forbeholdt det feminine kjønn.

Som jeg har vært inne på - opplevd kjønn sitter mellom ørene og ikke mellom beina. Min opplevelse av mine kjønnsuttrykk er min egen. Dersom jeg opplever meg selv som kvinne gjennom å gi uttrykk av å være en så bekrefter det noe jeg ønsker. Slik sett er ikke min opplevelse så veldig annerledes enn en transseksuells - jeg ønsker også å bli akseptert av menneskene jeg møter som den jeg er.

Hilsen Elin som er veldig fornøyd med å være mann stort sett - men som har en "søster" som også må komme frem for at ikke broren skal bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare si at det er synd du betrakter mennesker som gir uttrykk for enn annen kjønnstilhørlighet enn den biologiske som skrullinger. Fordi jeg er transvestitt gjør jeg det ofte. Syner faktisk at i DOL-sammenheng så er det gøy at det bare har vært Elintv som DOLerne ved diverse treff har fått møte - og at "broren" har kunnet vært parkert et sted langt der bak klærne, sminken og håret.

Hva kreves det for å bli en skrulling? Jeg jeg jobber, betaler regninger, skatter og avgifter som alle andre. Jeg oppdrar to barn sammen med min samboer. Jeg plager ingen med dette etter som svært få vet om det (kun noen nære venner). Det er fint lite feminint i den mannen jeg ellers er. Du kan jo lese mer om transvestitter på: www.fpenorge.no

Hvorfor noen blir transvestitter (dvs. har en dobbel kjønnidentitet) og gir uttrykk for dette gjennom å kle seg i det motsatte kjønns klær av og til, eller transseksuelle (dsv. føler seg født i feil kjønn - og ønsker å få dette korrigert gjennom hormonell og kirurgisk behandling, mens 99% av alle menn ikke blir det - det kan ikke forskerne gi noe godt svar på.

Det er klart at f.eks. dragshowartister (de er ikke transepersoner, men underholdningsartister) som gjennom å overdrive kvinnelige "trekk" og påkledsel søker å underholde. Disse har funnets i f.eks. homofile miljøer "bestandig".

En annen ting er at på et lesbested jeg vanker av og til ser jeg mange jenter som kler seg ganske guttete eller androgynt. Jeg tror at grunnen til at det finnes svært få kvinne til mann transvestitter skyldes at kvinner lettere kan uttrykke forskjellig kjønntilhørlighet fordi de kan velge så mye mer hvordan de ønsker å fremstå i sine kjønnsroller enn det en mann kan tillate seg i vår kultur.

mvh

Elintv

Men det er nesten ingen som har giddet å svare på dette innlegget.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er nesten ingen som har giddet å svare på dette innlegget.....

Mot dumskapen kjemper selv gudene forgjeves, Elintv, sånn er det dessverre. Man skulle tro at verden gikk framover, alt annet vi forholder oss til gjør jo faktisk det, men kanskje er det framskrittet ellers i verden som virker fordummende på menneskene? Jeg vet ikke, men jeg blir skremt over den nedlatende og intolerante holdningen mange har. Ikke bare ovenfor transer, men ovenfor alle som ikke passer inn i det kjedelig A4-formatet. (Og samtidig spør vi oss hvorfor nazismen er på frammarsj i Europa?)

Jeg kjenner 14 åringer med mer vett enn enkelte i denne tråden utviser. Selv min datter som ble konfirmert for 4 dager siden vet at det ikke er HVA man er som har betydning, men hvordan man oppfører seg mot andre. Når et barn kan leve med at vi alle er forskjellige, hvorfor kan da ikke voksne mennesker gjøre det? Eller som min niese så enkelt, men i grunnen så klokt spurte, da min søster fortalte at det var mennesker som ikke tålte homofile; "Hvorfor det da? Er det noe galt med homser, da?"

Jeg skammer meg på mine meddoleres vegne. Beklager, Elintv. Jeg føler meg fullstendig maktesløs over en slik ufølsomhet, og en slik uhøflighet ovenfor andre mennesker.

Vær den du er, og vær stolt av den du er. Du er deg selv på godt og vondt, fortsett med det. Ikke la uvitenhet og manglende medmenneskelighet knekke deg.

Stå på. :o)

Litt skuffa hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten det er så rart at du har sett så "mange" transer som OVERDRIVER osv... som nestleder i transeforeningen FPE har jeg sett fler enn de fleste. De færreste går ikke engang ut - selv i denne foreningen.

Og jeg kjenner faktisk et par kvinne til menn TS'er som faktisk er blitt ganske så mandige. Med mer muskler enn jeg noengan kan drømme om å få. Aldri sett noen med pistol og cowboyhatt.

Ser på tv med dokumentarer osv. Har ikke sett mange her i norge nei....

Hmmm har jeg påståt at jeg har sett så mange ute på gaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt synd du ikke greip sjansen til å få utvida horisonten og kurert homofobien? Kunne blitt den beste natta i livet ditt, det der....

Homofobi?

Er det noe jeg ikke har så er det det.

Til informasjon så trenger man overhodet ikke å ha homofobi dersom man blir pissed på gutter som later som de er jenter på byen, og på den måten prøver å sjekke opp gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har vært inne på - opplevd kjønn sitter mellom ørene og ikke mellom beina. Min opplevelse av mine kjønnsuttrykk er min egen. Dersom jeg opplever meg selv som kvinne gjennom å gi uttrykk av å være en så bekrefter det noe jeg ønsker. Slik sett er ikke min opplevelse så veldig annerledes enn en transseksuells - jeg ønsker også å bli akseptert av menneskene jeg møter som den jeg er.

Hilsen Elin som er veldig fornøyd med å være mann stort sett - men som har en "søster" som også må komme frem for at ikke broren skal bli syk.

Det er overhodet ikke meningen å snakke nedverdigende om deg, eller dine medsøstre, men det er bare noe jeg ikke forstår meg på.

Homofili - greit nok, men jeg kan lissom ikke se at kvinnen i noen kan komme fram ved å dra på seg kjole og.. ja - ikke g-streng, men høyhælte sko, eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tv med dokumentarer osv. Har ikke sett mange her i norge nei....

Hmmm har jeg påståt at jeg har sett så mange ute på gaten?

Du ser nok på Ricky Lake. Der florerer det av menn som kler seg som damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

men ærlig talt flisa... kan du med hånden på hjertet si at du synes det ser naturlig ut når menn spiller overfemi? det finnes ikke engang kvinner som er sånn femi!

Det ER skrullete etter mitt syn, og det er vel lov til å si sin mening?

Det er unaturlig, og det er fakta faen - jeg dømmer ikke, bare kommer med fakta...

Det er samme for meg om folk vil gå rundt å drite seg loddrett ut, det plager meg ikke jeg bare synes det ser utrolig latterlig og unaturlig ut! ; )

Du kritiserer menn som kler seg i kvinneklær.

Hvordan opplever de kvinner som kler seg i mannsklær, f.eks. med bukse, dressjakke og slips og etterligner adferd mest vanlig blandt menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...