Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Flytter oss hit, jeg så vi ikke få påpakning for pludring igjen....

Jeg skal på møte i Trondheim den 21. mai. Er litt spent på det... Vet du hva det går ut på?

Håper iallefall på litt mer informasjon før - blandt annet om hvor i Trondheim det skal være.... Trondheim er stort nok om jeg skal fly hele byen rundt for å lete etter dem! *s*

Kos deg videre på jobb - det høres iallefall ut som en topp velkomstkomite du har!

Klem fra hun som er "travelt" opptatt med hjemmeeksamen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52409-mettewa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallois!

Regner med at du er så travelt opptatt med eksamen din, at du egentlig ikke har tid til hverken å lese svaret eller skrive et nytt, men pyttsan...;-)

Møtet er et rent info-møte. Dere får vite litt om firmaet, og sannsynligvis ta en titt på kolleksjonen, muligens også den kommende. Alle interesserte i ditt geografiske område er der samtidig, så det kan jo bli noen. Sannsynligvis blir det også en presentsjonsrunde; med blant annet tidligere salgs-erfaringer.(Om man har noen, jeg hadde ingen)

Ikke noe å grue seg til, det er egentlig bare koselig. Regner med at det er Christina som skal ha det, hun er så hyggelig, så. Det kan du jo hilse fra meg og si :-)

Får håpe du får vite sted, da. Hvis ikke, send meg en mail, så skal jeg undersøke for deg. Er jo litt langt å trave Trondheim rundt på jakt :-)

Forøvrig; lykke til med eksamen! Håper, for din skyld, at du ikke har like fint vær som oss ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52409-mettewa/#findComment-209412
Del på andre sider

Hallois!

Regner med at du er så travelt opptatt med eksamen din, at du egentlig ikke har tid til hverken å lese svaret eller skrive et nytt, men pyttsan...;-)

Møtet er et rent info-møte. Dere får vite litt om firmaet, og sannsynligvis ta en titt på kolleksjonen, muligens også den kommende. Alle interesserte i ditt geografiske område er der samtidig, så det kan jo bli noen. Sannsynligvis blir det også en presentsjonsrunde; med blant annet tidligere salgs-erfaringer.(Om man har noen, jeg hadde ingen)

Ikke noe å grue seg til, det er egentlig bare koselig. Regner med at det er Christina som skal ha det, hun er så hyggelig, så. Det kan du jo hilse fra meg og si :-)

Får håpe du får vite sted, da. Hvis ikke, send meg en mail, så skal jeg undersøke for deg. Er jo litt langt å trave Trondheim rundt på jakt :-)

Forøvrig; lykke til med eksamen! Håper, for din skyld, at du ikke har like fint vær som oss ;-)

Har ikke tid????? Nei egentlig ikke, men av en eller annen grunn er jeg her allikevel... Hmmmmmm. Lurer på om jeg må be webbis om å stenge meg ute fram til mandag kl 09.00 *s*

Vel - i dag har vi heldigvis overskya, men det har vært nokså varmt ja.... Hmpf...

Nei - nå må jeg tilbake til min vanvittig morsomme og interessante musikalske analyse... Blæh....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52409-mettewa/#findComment-210062
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...