Gå til innhold

Finnes det alternativ behandling mot sinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Er sukker og "bjarnemat" en trigger for sinne? vet du hva det kommer av?

Ja, sånn nogenlunde. Men ikke godt nok til å gjengi det skriftlig her.

Det viktigste er imidlertid at jeg kjenner det på egen kropp. Derfor holder jeg meg vekk fra det.

Leste en bok en gang (husker ikke navnet) hvor det ble nevnt at schizofrene hadde kommet ut av psykehuset og innsatte i fengsler ble mye roligere og mindre utagerende ved å spise sunt. Mye sukkerholdige produkter og gatekjøkkenmat er ihvertfall IKKE sunt!

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Alternativt mot sinne,

Mange alternative utøvere arbeider med en helhetlig tilnærming og forsøker også å jobbe med psyken gjennom å finne årsaken til problemene. Alternative utøvere bruker også mye tid sammen med pasientene, slik at mange føler at de får hjelp på det følelsesmessige området. Når det gjelder hvilken metode som er den beste, er dette vanskelig å si noe konkret om ettersom det finnes få undersøkelser om effekten av de ulike behandlingsformene på sakkurat dette problemet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...