Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg mener selv jeg er plaget med candida. I hele vinter har jeg hatt stadig tilbakevendende soppangrep i skjeden. Jeg er mye tørr i munnen og får av og til et hvitt belegg i munnhulen. Enkelte morgener har jeg litt tåke foran øynene eller slimhinnene føles litt "seige".

Jeg har hodepine av og til, kanskje hver 14. dag. Dette kan komme av muskelspenninger, men jeg vet at Candida ofte gir hodepineplager.

Kan stress og travelhet forverre plagene?

Hvis jeg ikke tåler sukker, kan det resultere i hodepine og soppplager i underlivet dagen etter eller burde plagene oppstå umiddelbart etter inntak?

Min partner har også i vinter hatt endel sopp-plager på penis. Jeg trodde Candida ikke var smittsomt, men avhengig av din egen bakterieflora.

Hvilken type alternativ behandler kan behandle meg og eventuelt min partner? Jeg bor i Trondheim, og har derfor ganske stort utvalg i alternative behandlere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52494-candida-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...