Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sand

hei!

Jeg klarte ikke vente lenger, testet i dag og helt uten antydning til mer enn en blå strek (til tross for virkelig inngående granskning av testpinnen). Selv om det "bare" er 11 dager etter innsetting og ikke morgenurin, burde det ikke ha vært en antydning til blå strek dersom jeg er gravid? Jeg synes jeg kjenner strekkfølelser i underlivet som jeg husker fra forrige gang jeg var gravid - er dette også en mulig bivirkning av progesteronen?

Ellers vil jeg si at mai er en fin måned å ruge i - særlig når det er fint vær og fint å være ute. Lykke til alle medrugere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52623-negativ-test-dag-11-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært noe aktiv her for halvannet år siden. Er nå tilbake og leser og orienterer meg. Jeg vil bare si til deg at jeg også klarte ikke å vente med å ta en graviditetstest, den ble negativ. Jeg tok en ny test noen dager senere, og resultatet er Sunniva på nå 10 måneder. Så du kan ikke være sikker ennå!

Vi skal forøvrig i gang med nytt forsøk. Skal egentlig starte opp om halvannen uke, men vi har ikke bestemt oss for om vi skal utsette det hele til etter sommeren-da forhåpentligvis det er noen politisk avgjørelse i saken. MEn det er så mye usikkerhet fra politisk hold, at det er mest fristende å komme igang. Denne gang på RIkshospitalet, forrige gang var i Danmark.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...