Gå til innhold

Ikke anonym.....

Anbefalte innlegg

Gjest bipoline

F..n heller, jeg ønsket meg en ærlig prognose fra NHD om mine fremtidsutsikter og skrev derfor mye om meg selv. Hadde derfor klare planer om å ikke undertegne. Jeg er litt paranoid her inne på nettet og nå tror jeg at alle (hvem er det da...?) vet hvem jeg er. Jeg er på en måte blottstillt. Prøvde tilogmed å stoppe innlegget ved å ikke trykke på ok-meldingen om at innleggene tar tid....osv.

Men jeg leser jo ofte ærlige og detaljerte innlegg - tenker dere andre på det? Hvor mye skal man tørre å skrive i et innlegg før det blir for mye?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53049-ikke-anonym/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Er helt enig med deg. Er jeg så uheldig at naboen eller arbeidskameraten surfer rundt her inne, så er det ikke umulig at de kjenner meg igjen. Bruker derfor flere nick. Går litt i surr enkelte ganger, skriver innlegg under ett nick, og responderer på svar med et annet. Hi, Hi.

Men tør ikke blottstille meg helt, jeg heller.

Og om folk gjennomskuer denne praksisen, so what! Det må være lov å ta sine forholdsregler.

Har jo ikke mye valg heller. Om å bruke internet mener jeg. Legen og psykiateren er jo nesten umulig å få tak i. Ikke mye støtte å hente der utenfor timene. og hos legen er tre uker KORT ventetid. Til å le av. Heia helsenorge!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53049-ikke-anonym/#findComment-213467
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

tanken har slått meg..

æsj . skrev et svar til deg, ser du, men ble disconnecta, fortsatt modem her i huset.., så forsvant alt sammen, sikkert fordi jeg ble arg og trykte på litt for mange taster..

sannsynligheten er antageligvis liten, ingen vet som regel alt om en person, så å legge sammen 2+2 bare sånn på " feelingen" gir jo et usikkert resultat.. så sikker på at det er deg, vil nok vedkommende i kke være, men det kan jo ha slått inn en tanke..

jeg tror en slik tanke har slått ned hos noen jeg kjenner..., så jeg passer på å legge ned DOL-sida hver gang det ringer på døra, så ingen ser.. sletter history`n, i tilfelle noen skulle låne pc`n..

og har begynt å legge til å ta fra en på tall og slikt.. litt forvrrings-forsvars-moment..

tror ikke du har noe å skamme deg over, da. jeg har ikke blitt støtt eller tenkt; herregud, for ei skrulle, når jeg har lest innlegga dine.

klems

- cal

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53049-ikke-anonym/#findComment-214224
Del på andre sider

Gjest Miss Saigon

Er litt forsiktig med hvor mye jeg sier her inne til tider. Jeg bruker også forskjellige nick alt etter som hva jeg svarer på og hvilket forum jeg skriver på.

På hjemme PC'en min sletter jeg ikke loggen eller midlertidige internet filer. Men det er rett og slett fordi hjemme er det bare jeg som bruker dataen og internet. Men er jeg og låner PC av noen eller bruker en offentlig PC, sletter jeg beestandig både loggen og midlertidige internet filer rett før jeg forlater maskinen. På den måten er jeg ganske sikker på at ingen kan spore tilbake til hvor jeg har vært eller hvilke nick jeg har brukt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53049-ikke-anonym/#findComment-214229
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Er helt enig med deg. Er jeg så uheldig at naboen eller arbeidskameraten surfer rundt her inne, så er det ikke umulig at de kjenner meg igjen. Bruker derfor flere nick. Går litt i surr enkelte ganger, skriver innlegg under ett nick, og responderer på svar med et annet. Hi, Hi.

Men tør ikke blottstille meg helt, jeg heller.

Og om folk gjennomskuer denne praksisen, so what! Det må være lov å ta sine forholdsregler.

Har jo ikke mye valg heller. Om å bruke internet mener jeg. Legen og psykiateren er jo nesten umulig å få tak i. Ikke mye støtte å hente der utenfor timene. og hos legen er tre uker KORT ventetid. Til å le av. Heia helsenorge!

siden legen her inne kjenner mitt "tilfelle", er jeg litt paranoid og er redd han vil komme til å kjenne meg igjen .Skriver derfor noen ganger uten nick, det plager meg litt, men men....... hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53049-ikke-anonym/#findComment-219909
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...