Gå til innhold

Blitt syk, skal ha ferie. Haster!


Zarine

Anbefalte innlegg

Kjære Irene, eg håpar du kan hjelpe familien min med eit akutt spørsmål.

Mannen min har ikkje opptent rett på feriepengar enda, for han begynte i jobb i desember i fjor. No skal han eigentleg ha to vekers ferie utan løn, vi hadde planlagt å reise laurdag 30.sept.

Problem: Han har blitt sjuk. (Og eg, og babyen.) Han har alt vore sjukmeldt i over ei veke, men vi håpte sjølvsagt at han skulle bli i god nok form til å reise likevel. Tvert imot har alle blitt verre.

Må mannen min vere sjuk heime i to veker utan løn fordi han eigentleg skulle hatt ferie, eller vil ei forlenga sjukmelding "kansellere" ferien slik at han får sjukepengar og at vi ikkje taper pengar og ferietida på dette (det kjem forhåpentlegvis fleire sjansar til å reise bort når ein er frisk...)

Med venleg helsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...