tonie Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Går det bra med deg og røykeslutten? Nå skal jeg også gjøre et forsøk snart. Må bare få henta ut resepten på Zyban først. Huff, jeg gruer meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Det går fint! :-) Hadde en sprekk i forbindelse med den der store 1. maifesten vi var på, men dagen etter sluttet jeg igjen og er nå på niende røykfrie dag! Det er skikkelig kjipt enda.. humøret går opp og ned. Men det går faktisk litt lengre tid mellom hver gang jeg tenker på røyk nå! I starten tenkte jeg på det annethvert minutt omtrent eller oftere.. Jeg er kjempesvak fremdeles da.. I dag var vi på stranda med et par venner som røyker og jeg var like før å spørre om å få bomme en røyk absolutt hele tiden.. Er ikke mye viljestyrke å hente her altså! Mistermannen sier at "det er jo bare å bestemme seg!", men han skjønner rett og slett ikke hva jeg går igjennom. Jeg er så fordømt svak når det gjelder akkurat dette. Men så er det litt flaut å spørre dem om å få bomme røy da (jeg har jo sagt til dem at jeg har slutta), og jeg utsatte det og utsatte det, og plutselig var det for sent og de hadde dratt hjemover. Da føler man et lite stikk av stolthet over seg selv, at man klarte å la være! :-) Det blir nok lettere etterhvert det der. Forløpig sier jeg nei til alle spørsmål om å bli med på byen eller andre fuktige lag.. det vet jeg at jeg ikke klarer uten å sprekke. Det kan nok bli en kjedelig sommer om jeg skal holde på sånn, men man får se det som en investering i fremtiden. Men fy fader så deilig det blir den dagen vi ikke trenger å bekymre oss for den der røykinga mer tonie! Nå tar vi tilbake kontrollen over oss selv!! :-) Ønsker deg masse lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-213497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det går fint! :-) Hadde en sprekk i forbindelse med den der store 1. maifesten vi var på, men dagen etter sluttet jeg igjen og er nå på niende røykfrie dag! Det er skikkelig kjipt enda.. humøret går opp og ned. Men det går faktisk litt lengre tid mellom hver gang jeg tenker på røyk nå! I starten tenkte jeg på det annethvert minutt omtrent eller oftere.. Jeg er kjempesvak fremdeles da.. I dag var vi på stranda med et par venner som røyker og jeg var like før å spørre om å få bomme en røyk absolutt hele tiden.. Er ikke mye viljestyrke å hente her altså! Mistermannen sier at "det er jo bare å bestemme seg!", men han skjønner rett og slett ikke hva jeg går igjennom. Jeg er så fordømt svak når det gjelder akkurat dette. Men så er det litt flaut å spørre dem om å få bomme røy da (jeg har jo sagt til dem at jeg har slutta), og jeg utsatte det og utsatte det, og plutselig var det for sent og de hadde dratt hjemover. Da føler man et lite stikk av stolthet over seg selv, at man klarte å la være! :-) Det blir nok lettere etterhvert det der. Forløpig sier jeg nei til alle spørsmål om å bli med på byen eller andre fuktige lag.. det vet jeg at jeg ikke klarer uten å sprekke. Det kan nok bli en kjedelig sommer om jeg skal holde på sånn, men man får se det som en investering i fremtiden. Men fy fader så deilig det blir den dagen vi ikke trenger å bekymre oss for den der røykinga mer tonie! Nå tar vi tilbake kontrollen over oss selv!! :-) Ønsker deg masse lykke til!! Vettu - i går tok jeg to trekk røyk. Fy faen i helvete så jævlig det smakte. Jeg skal faen meg ALDR begynne igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-214186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Det går fint! :-) Hadde en sprekk i forbindelse med den der store 1. maifesten vi var på, men dagen etter sluttet jeg igjen og er nå på niende røykfrie dag! Det er skikkelig kjipt enda.. humøret går opp og ned. Men det går faktisk litt lengre tid mellom hver gang jeg tenker på røyk nå! I starten tenkte jeg på det annethvert minutt omtrent eller oftere.. Jeg er kjempesvak fremdeles da.. I dag var vi på stranda med et par venner som røyker og jeg var like før å spørre om å få bomme en røyk absolutt hele tiden.. Er ikke mye viljestyrke å hente her altså! Mistermannen sier at "det er jo bare å bestemme seg!", men han skjønner rett og slett ikke hva jeg går igjennom. Jeg er så fordømt svak når det gjelder akkurat dette. Men så er det litt flaut å spørre dem om å få bomme røy da (jeg har jo sagt til dem at jeg har slutta), og jeg utsatte det og utsatte det, og plutselig var det for sent og de hadde dratt hjemover. Da føler man et lite stikk av stolthet over seg selv, at man klarte å la være! :-) Det blir nok lettere etterhvert det der. Forløpig sier jeg nei til alle spørsmål om å bli med på byen eller andre fuktige lag.. det vet jeg at jeg ikke klarer uten å sprekke. Det kan nok bli en kjedelig sommer om jeg skal holde på sånn, men man får se det som en investering i fremtiden. Men fy fader så deilig det blir den dagen vi ikke trenger å bekymre oss for den der røykinga mer tonie! Nå tar vi tilbake kontrollen over oss selv!! :-) Ønsker deg masse lykke til!! Du er så flink at jeg blir helt imponert her jeg sitter. Jeg blir litt mer optimistisk når jeg hører at det går så greit med deg:-) Jeg har vært hos legen og fått resept på Zyban. Han påstår at det er sånne tilfeller som meg som har best effekt av dem, så da får jeg vel gjøre et forsøk? Kanskje man skjerper seg litt ekstra pga av prisen på pillene også? De er jo ikke akkurat billige. *S* Jeg tror du har rett i at det er best å unngå alt som heter festligheter i begynnelsen. Det er så lett å la seg friste når man har drukket litt( eller hva man nå har gjort), det er liksom ikke så farlig med ting da. Men det er jo bare så *###&§* pyton at man ikke skal kunne nyte sommeren, utepils og hele pakka! Lite genialt tidspunkt.... Stå på, gyrk :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-218290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Du er så flink at jeg blir helt imponert her jeg sitter. Jeg blir litt mer optimistisk når jeg hører at det går så greit med deg:-) Jeg har vært hos legen og fått resept på Zyban. Han påstår at det er sånne tilfeller som meg som har best effekt av dem, så da får jeg vel gjøre et forsøk? Kanskje man skjerper seg litt ekstra pga av prisen på pillene også? De er jo ikke akkurat billige. *S* Jeg tror du har rett i at det er best å unngå alt som heter festligheter i begynnelsen. Det er så lett å la seg friste når man har drukket litt( eller hva man nå har gjort), det er liksom ikke så farlig med ting da. Men det er jo bare så *###&§* pyton at man ikke skal kunne nyte sommeren, utepils og hele pakka! Lite genialt tidspunkt.... Stå på, gyrk :-) *melder seg frivillig som røykepoliti for bytur-tonie* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-218304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Du er så flink at jeg blir helt imponert her jeg sitter. Jeg blir litt mer optimistisk når jeg hører at det går så greit med deg:-) Jeg har vært hos legen og fått resept på Zyban. Han påstår at det er sånne tilfeller som meg som har best effekt av dem, så da får jeg vel gjøre et forsøk? Kanskje man skjerper seg litt ekstra pga av prisen på pillene også? De er jo ikke akkurat billige. *S* Jeg tror du har rett i at det er best å unngå alt som heter festligheter i begynnelsen. Det er så lett å la seg friste når man har drukket litt( eller hva man nå har gjort), det er liksom ikke så farlig med ting da. Men det er jo bare så *###&§* pyton at man ikke skal kunne nyte sommeren, utepils og hele pakka! Lite genialt tidspunkt.... Stå på, gyrk :-) Lykke til når du begynner på kuren! :-) Jeg fikk noen Zybanpiller jeg, men det er ikke så mange. Jeg tar dem nå, men aner ikke om de gjør noe fra eller til mht røyksug (for suget er der!). Jeg hadde jo allerede sluttet i en uke da jeg begynte på Zyban, så da virker de vel ikke sånn på meg som de kunne ha gjort kanskje? Men jeg føler meg kjempebra, i godt humør og sånt, og det har nok med Zybanen å gjøre. Og det gjør jo hele greia mye lettere! Det var som om det ble lysere rundt meg da jeg hadde tatt pillene i noen dager, og de siste dagene har jeg fartet rundt og gjort en masse jeg egentlig skulle ha gjort for lenge siden. Enten er det sånn man blir av å være røykfri, eller så er det Zybanen.. :-) Håper de virker bra for deg ihvertfall! Har hørt litt forskjellig om det. Og ellers er det et godt tips å fortelle alle at du har sluttet! Og gjerne utbrodere litt om hvordan du aaaaldri skal begynne igjen og hvor lavmål det er å røyke. Da blir det skikkelig flaut å komme krypende etterpå for å bomme en røyk... Det har virket for meg ihvertfall - når jeg for alvor har vurdert å bomme en røyk og gi opp, er det det som har holdt meg tilbake. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-218306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 *melder seg frivillig som røykepoliti for bytur-tonie* ;-) Hehe! Søtt av deg, nanna. Du har jo møtt partytonie på sitt verste, så du vet da i hvert fall hva du går til. Det blir litt av en jobb;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53084-gyrken/#findComment-218308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.