Gjest tedrikker Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Etter det jeg har lest så er grønn te kolesterolsenkende, bra for blodtrykket, motvirker kreft. Teen er rik på antioksidanter, noe som er bra for helsen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Skrevet 13. mai 2002 Etter det jeg har lest så er grønn te kolesterolsenkende, bra for blodtrykket, motvirker kreft. Teen er rik på antioksidanter, noe som er bra for helsen. Takk for svaret. Jeg har drukket e hos mine marokkanske naboer i et år og blitt helt avhengig. Jeg visste ikke at det var grønn te jeg drakk fordi jeg alltid har hørt at det ikke smaker godt men den vi har drukket er aldeles nydelig. 0 Siter
Gjest alvebarn Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Takk for svaret. Jeg har drukket e hos mine marokkanske naboer i et år og blitt helt avhengig. Jeg visste ikke at det var grønn te jeg drakk fordi jeg alltid har hørt at det ikke smaker godt men den vi har drukket er aldeles nydelig. Te er dessuten vannlatende og bra for urinveiene 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Skrevet 6. juni 2002 Te er dessuten vannlatende og bra for urinveiene Dette blir bedre og bedre. 0 Siter
Gjest Monissa Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Takk for svaret. Jeg har drukket e hos mine marokkanske naboer i et år og blitt helt avhengig. Jeg visste ikke at det var grønn te jeg drakk fordi jeg alltid har hørt at det ikke smaker godt men den vi har drukket er aldeles nydelig. Har du navnet på den teen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Skrevet 4. juli 2002 Har du navnet på den teen? 100 Dragons, tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.