Gå til innhold

Liånn, nanna, ingera, melaisa m.fl.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det nå du insinuerer? Jeg har vært for opptatt med klining og slikt til å skrive slike innlegg.

Forøvrig likte nanna rompa mi, selv om hun syntes den var litt svær. Men som hun sa: "Mer å ta i, mer å være glad i."

Jeg insinuerer bare at dere bæsjer litt vel mye av og til. Men dere ER søte da, og særlig du liånn;-) Og den rumpa la jeg nesten ikke merke til engang. Er det noen som har slengt med leppa? Isåfall kan du bare si fra til meg, så skal jeg stramme dem opp.

*kjenner på rumpa* Helt fin!:-)

Hvorfor skriver du et hovedinnlegg og stikker avgårde? Du må da skjønne at Sør ligger og vaker i vannskorpa og venter på slike innlegg? :-)

Dusten er så ignorant at han irriterer meg. Jeg gadd ikke å svare. Men jeg får se seinere ikveld, skal prøve å gi svar på tiltale da. Men ikke til han. Det er ikke noe vits i å svare folk som er så sjølopptatt at de er fullstendig oppslukt av sin egen storhet.

De da, frue? Alt vel oppi døla-land?:-)

Dusten er så ignorant at han irriterer meg. Jeg gadd ikke å svare. Men jeg får se seinere ikveld, skal prøve å gi svar på tiltale da. Men ikke til han. Det er ikke noe vits i å svare folk som er så sjølopptatt at de er fullstendig oppslukt av sin egen storhet.

De da, frue? Alt vel oppi døla-land?:-)

Jeg skjønner akkurat hva du mener, og du har nok mange meningsfeller. "Noen" får teften av slike innlegg med en gang, vet du.

Her oppe i Huttaheita har vi det foreløpig bra:-)

Annonse

Gjest punkyB

Jeg skjønner akkurat hva du mener, og du har nok mange meningsfeller. "Noen" får teften av slike innlegg med en gang, vet du.

Her oppe i Huttaheita har vi det foreløpig bra:-)

Åssen tråd er det ? Jeg er både opplagt og i kranglehumør - så jeg er klar for litt debatt!!

Jeg insinuerer bare at dere bæsjer litt vel mye av og til. Men dere ER søte da, og særlig du liånn;-) Og den rumpa la jeg nesten ikke merke til engang. Er det noen som har slengt med leppa? Isåfall kan du bare si fra til meg, så skal jeg stramme dem opp.

*kjenner på rumpa* Helt fin!:-)

Det var en musiker som insinuerte et eller annet. Sikkert den onde tvillingbroren din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...