Gjest Linda Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Hei ! Kan noen hjelpe meg ? Jeg har laget et word dokument i dette har jeg også lagt inn en liten "videosnutt". Når jeg konverterer til acrobat-fil får jeg ikke brukt denne. Finnes det noen måter å få vist filmen i acrobat ?? På forhånd takk ! mvh Linda 0 Siter
citoyen Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 pdf-formatet har ikke støtte for video, såvidt jeg vet. pdf er beregnet på å skulle være helt likt på skjerm som i print - og ettersom det ikke går an å printe ut en video på papir ville det være ulogisk å legge inn video i pdf-filer. 0 Siter
citoyen Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 pdf-formatet har ikke støtte for video, såvidt jeg vet. pdf er beregnet på å skulle være helt likt på skjerm som i print - og ettersom det ikke går an å printe ut en video på papir ville det være ulogisk å legge inn video i pdf-filer. Det som derimot går an er å legge inn knapper som starter ekstern videovisning. Jeg vet ikke om dette kan gjøres fra Word eller om du må ha selve Acrobat-programmet for å gjøre dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.