Gå til innhold

Når damer snakker om....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

12

• nanna

8

• Lionn

7

• Zirine

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, nå har du anledning til å agitere.

Poenget er forsåvidt ikke om man bruker de nevnte ordene fra tid til annen. Man skal jo ikke bli helt panisk heller.... av og til er ordet "fitte" helt på sin plass.

Det er når det skjer hele tiden at det blir platt.

Hvis du ikke har snakket dirty med meg så kan du heller ikke hevde at jeg ikke klarer det tilfredsstillende.

Du er så søt når du prøver å avreagere, pus.

Hvis du ikke ser poenget, er det faen ikke håp for deg.

Setningen "Du er så søt når du prøver å avreagere, pus." er et patetisk forsøk på å fornærme meg og på å sette meg på plass. Det klarte du ikke.

Annonse

Eg er selvfølgelig helt enig, eg blir litt flau over enkelte "kvinners" vulgære uttrykk, kor har det bltt av den ekte kjærligheten oppi alt dette smakløse sexpratet ??

Enten må de tvangspules eller så bør de gå i kloster, det er nå min mening !

Mvh

hehehehe

De tøffer seg litt Altman. Det dreier seg om husmødre godt oppi åra som trenger å avreagere litt og føle at de fremdeles har noe av ungdommens futt og saft igjen. Selv sier jeg pule noen ganger, og da føler jeg meg bedre med en gang. :-)

Det hender noen ganger jeg drister meg til å si knulle, men det ender alltid opp med at jeg får en lusing ;)

Eg er selvfølgelig helt enig, eg blir litt flau over enkelte "kvinners" vulgære uttrykk, kor har det bltt av den ekte kjærligheten oppi alt dette smakløse sexpratet ??

Enten må de tvangspules eller så bør de gå i kloster, det er nå min mening !

Mvh

*hehe*

Annonse

Ulv I Faarikaal

Litt historie om ordet fitte: i landssvikoppgjøret etter krigen var en av de tiltalte en meget flott dame, hun heter Kitty Fitte, fremdeles, hun bor i Sverige. Jeg vet ikke om dama er oppkalt etter organet, men det er vel organet som er oppkalt etter henne, siden hun var meget aktiv med sin i nazistenes tjeneste under krigen. Menn åpner ofte både munnen og buksesmekken samtidig.

Gjest malun

Litt historie om ordet fitte: i landssvikoppgjøret etter krigen var en av de tiltalte en meget flott dame, hun heter Kitty Fitte, fremdeles, hun bor i Sverige. Jeg vet ikke om dama er oppkalt etter organet, men det er vel organet som er oppkalt etter henne, siden hun var meget aktiv med sin i nazistenes tjeneste under krigen. Menn åpner ofte både munnen og buksesmekken samtidig.

Du tenker på dama til Henry Rinnan.

Hun var også fra Trøndelag, og var således døpt Kitty Grande (et ganske vanlig etternavn i området).

Senere giftet hun seg med en franskmann eller belgier, hvis etternavn var Fitte.

Kitty Grande Fitte - ganske genialt navn, hehe. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...