Gå til innhold

lsna sting


Gjest stingls

Anbefalte innlegg

Jeg trakk en visdomstann i dag som tannlegen sydde igjen etterp. N (noen timer etterp= lsna stingene da jeg spiste et eple. Haster det med fortelle tannlegen det, eller er det egentlig ikke s farlig= Burde jeg ringe i morgen eller kan det g slik til jeg skal tilbake den 2. oktober=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei stingls.

Dersom et sår etter en uttrekking av en tann

er blitt sydd og sting har løsnet bør du kontakte tannlegen din om dette. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med tannlege, lege eller annet

kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av

problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din

kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stingls.

Dersom et sår etter en uttrekking av en tann

er blitt sydd og sting har løsnet bør du kontakte tannlegen din om dette. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med tannlege, lege eller annet

kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av

problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din

kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Heisann. Jeg ringte tannlegesenteret og de sa det ikke gjorde noe så lenge det ikke var vndt. Og det er det jo ikke. en tror du det gjør noe om jeg klipper vekk tråden. Det er litt ubehaglig å tygge på den hele tiden (den legger seg over tennene) Og jeg har ikke lyst til å ringe og mase ennå mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...