Gå til innhold

FU: er du like dum som meg? :-)


Gjest kakel nå

Anbefalte innlegg

Gjest kakel nå

Her om dagen hadde vi besøk av min eks. og hans samboer. Eksen har vært hos oss MAAAANGE ganger, men aldri hun. Det var noe med ungene vi skulle snakke om. Da vi hadde sittet et par timer og drukket en flaske Ringnes hver....hehe - de ville ikke ha noe annet.....så reiser de seg og skal til og gå, -og da sier jeg til henne (vi bygde på loftet i fjor...) "Har du lyst til å se oppe?" :-)....så sier hun: "NEI!, jeg har ikke det, jeg bryr meg ikke om åssen folk har det jeg" .....

nei ikke sant? :-)

Jeg følte meg litt dust - skal liksom "prakke" dette loftet på alle som er innom...hehe, - bruker dere å ta med dere gjestene deres rundt på guidet tur, første gang de er hos deg? Må innrømme at jeg selv syns det er morsomt om noen spør om jeg vil se.....

hilsen ei kjerring da.-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg hadde også driti stort i hele loftet ditt, men jeg hadde i det minste svart høflig, sett på loftet, smilt og fortalt deg hvor fint det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig teit sagt av henne!

Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så spennende å se på andres hus innvendig, såframt det ikke er mine nærmeste venninner, men dersom verten/vertinnen har lyst å ta meg med på en liten visning takker jeg selvsagt ja! Er ikke det vanlig høflighet da? Og selvsagt er det jo litt spesiellt når man har bygget om og lagt ned en del arbeid, klart man er stolt og vil vise det fram :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Hehe, jeg hadde også driti stort i hele loftet ditt, men jeg hadde i det minste svart høflig, sett på loftet, smilt og fortalt deg hvor fint det var :)

helvete - jeg skal aldri mer spørre, de skal få tigge og be! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kakel nå

Utrolig teit sagt av henne!

Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så spennende å se på andres hus innvendig, såframt det ikke er mine nærmeste venninner, men dersom verten/vertinnen har lyst å ta meg med på en liten visning takker jeg selvsagt ja! Er ikke det vanlig høflighet da? Og selvsagt er det jo litt spesiellt når man har bygget om og lagt ned en del arbeid, klart man er stolt og vil vise det fram :-)

Jeg tror jeg bare skal plage den nærmeste familien i fremtiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Ikke f*... om jeg hadde gitt eks'en og hennes samboer(e) noen guidet tur i huset mitt! *s*

Men de fleste andre besøkende, hadde nok fått et tilbud. Og jeg selv hadde nok takket ja, til et tilsvarende tilbud hos andre.

Hvorfor? Tja, en kombinasjon av nysgjerrighet og høflighet, tror jeg.

Kommer og ser på loftet ditt en gang, jeg vettu! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete - jeg skal aldri mer spørre, de skal få tigge og be! :-)

Her kan jeg bare slenge meg på SDD - sånn hadde jeg også gjort det. Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Ikke f*... om jeg hadde gitt eks'en og hennes samboer(e) noen guidet tur i huset mitt! *s*

Men de fleste andre besøkende, hadde nok fått et tilbud. Og jeg selv hadde nok takket ja, til et tilsvarende tilbud hos andre.

Hvorfor? Tja, en kombinasjon av nysgjerrighet og høflighet, tror jeg.

Kommer og ser på loftet ditt en gang, jeg vettu! :-)

......ja, for så blir det rettferdig! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Her kan jeg bare slenge meg på SDD - sånn hadde jeg også gjort det. Sorry :)

*ler* og innrømmer å ha lært noe vesentlig i dag.......:-)

Men JEG vil gjerne se hvordan folk bor - mulig det er fordi jeg er så opptatt av interiør, farger etc. etc. og glad i folk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de eneste gangene jeg har gitt noen en rundtur for å vise fram huset, har vært når vi har fått besøk de nærmeste dagene etter innflytning og da, som ellers, bare på oppfordring fra de besøkende.

Jeg er heller ikke den mest nysgjerrige av meg, så jeg står gjerne over en rundtur, men blir jeg tilbudt det, takker jeg selvsagt "ja" - av høflighet.

Er det derimot i den nærmeste familie, og da i et nyinnflyttet hus/leilighet, så er jeg mer interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler* og innrømmer å ha lært noe vesentlig i dag.......:-)

Men JEG vil gjerne se hvordan folk bor - mulig det er fordi jeg er så opptatt av interiør, farger etc. etc. og glad i folk! :-)

Det er da helt ok - og jeg hadde blitt med deg på loftet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Nei, de eneste gangene jeg har gitt noen en rundtur for å vise fram huset, har vært når vi har fått besøk de nærmeste dagene etter innflytning og da, som ellers, bare på oppfordring fra de besøkende.

Jeg er heller ikke den mest nysgjerrige av meg, så jeg står gjerne over en rundtur, men blir jeg tilbudt det, takker jeg selvsagt "ja" - av høflighet.

Er det derimot i den nærmeste familie, og da i et nyinnflyttet hus/leilighet, så er jeg mer interessert.

*føler meg mer og mer alene her* HJELP! :-) Jeg må jo være en pest og en plage! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Det er da helt ok - og jeg hadde blitt med deg på loftet ;)

Ja, for vil du høre hvordan det er der? bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ho hadde kanskje fått nok av "late-som-vi-er-vener"-forestillinga og følte for å markere seg litt?

Kor interessante andres påbygg er, avheng heilt av mitt forhold til eigarane. Loftet til eksen til mannen er neppe i den beste kategorien.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føler meg mer og mer alene her* HJELP! :-) Jeg må jo være en pest og en plage! hehe

Næsj da... Det er da godt ment, er det ikke? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* og innrømmer å ha lært noe vesentlig i dag.......:-)

Men JEG vil gjerne se hvordan folk bor - mulig det er fordi jeg er så opptatt av interiør, farger etc. etc. og glad i folk! :-)

Jo'a, men det er jo litt spesielt å bli vist rundt i huset til samboerens eks, da.. Hadde vel ikke syntes akkurat DET var så fryktelig interessant jeg heller (men høflig som jeg er osv..).

Jeg synes også det er spennende å se hvordan folk har det, men bare enkelte - de som har utmerket seg med sans for innredning i det rommet vi allerede sitter i. Ditt loft er sikkert kjempefint, skal en dømme ut fra de interiørlinkene du har presentert her på DOL! *trøste, trøste*

Ellers opplever jeg faktisk heller at folk spør om å få se i huset mitt enn at jeg egentlig tilbyr meg å guide dem. Flaks at jeg er så *host* ryddig av meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for vil du høre hvordan det er der? bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, :-)))

Hvis jeg hadde vært på besøk hos deg, så regner jeg med at du hadde dopa meg på kaker og Beilys først og dratt meg med rundt etterpå ... det funker - jeg er ytterst velvillig i fylla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...