Gå til innhold

FU: er du like dum som meg? :-)


Gjest kakel nå

Anbefalte innlegg

Hos noen syns jeg det er gøy å ta en titt, hvis boligen eller interiøret er litt spesielt. Standardleiligheter og hus er ikke så interessante, men for høflighets skyld tar man jo en runde :-)

Er glad jeg har bodd så lenge i leiligheta mi at jeg slipper å vise alt til alle som kommer innom, fordrar ikke å få besøk av sånne som buser inn gjennom alt av dører for å se hvordan jeg har det - vil ha rotet mitt i fred!

Forøvrig syns jeg det er verre å få detaljplaner for hus, interiør og hage fra de som er i ferd med å bygge hus, de kan mase i vei i timevis og jeg driter egentlig langt i hvor mange busker og hva slags heller andre skal ha... takke meg til en liten guidet runde etter innflytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempetrivelig å se hvordan folk har det jeg :0)

For så lærer man litt mer om de som bor der, får nye tips til interiør, og så er det trivelig med entusiasmen til den som har fått noe nytt.

Men exn til gubben kommer ikke nærmere hushjørnene her enn 300 meter, for så henter jeg colten til sjefen asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Ho hadde kanskje fått nok av "late-som-vi-er-vener"-forestillinga og følte for å markere seg litt?

Kor interessante andres påbygg er, avheng heilt av mitt forhold til eigarane. Loftet til eksen til mannen er neppe i den beste kategorien.... ;-)

Neida - vi later ikke som noe! :-) Vi var på "godsnakk" før hun ble sammen med min eks. Liker henne jeg :-) Og eksen var med og la gulvet på det berømmelige loftet, så jeg antok at hun kanskje ville se det ferdig, - men akk! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Hvis jeg hadde vært på besøk hos deg, så regner jeg med at du hadde dopa meg på kaker og Beilys først og dratt meg med rundt etterpå ... det funker - jeg er ytterst velvillig i fylla ;)

...egentlig hadde jeg nok det ja! Og for at du skulle unngått gubben, så MÅTTE vi ha sitti på loftet! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakel nå

Jo'a, men det er jo litt spesielt å bli vist rundt i huset til samboerens eks, da.. Hadde vel ikke syntes akkurat DET var så fryktelig interessant jeg heller (men høflig som jeg er osv..).

Jeg synes også det er spennende å se hvordan folk har det, men bare enkelte - de som har utmerket seg med sans for innredning i det rommet vi allerede sitter i. Ditt loft er sikkert kjempefint, skal en dømme ut fra de interiørlinkene du har presentert her på DOL! *trøste, trøste*

Ellers opplever jeg faktisk heller at folk spør om å få se i huset mitt enn at jeg egentlig tilbyr meg å guide dem. Flaks at jeg er så *host* ryddig av meg..

Du har sikkert rett. Mulig det er litt spesielt...det at jeg er eks. etc. - men trodde ikke det heller. Hun bor jo nå i det huset jeg tegnet - for 17 år siden - så hun vet vel hvordan smak jeg har....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sier du det? :-)

Til folk jeg ikke kjenner noe særlig tar jeg meg ikke bryet med å si hvor mye jeg hopper og driter i hvordan det ser ut hos dem. Eller....det hender jeg gjør det også, hvis jeg rett og slett ikke gidder å se det nye kjøkkenet deres.

Folk som kjenner meg vet at jeg ikke bryr meg om slikt, og ville neppe funnet på å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Ta det med ro - ingen har ikke dritet seg ut. Du kom med et spørsmål, og hun svarte ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er like dum som deg.

Men eg viser bare frem mørkerommet og fotostudio, resten bryr eg meg ikkje om og går ut ifra at det gjør ikkje gjestene heller !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke med dommhet å gjøre. Du er ærlig, utadvent og spontan ;o)

Så derfor anser jeg meg selv som klokere en deg, siden du kaller det for dummhet :-Þ

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke med dommhet å gjøre. Du er ærlig, utadvent og spontan ;o)

Så derfor anser jeg meg selv som klokere en deg, siden du kaller det for dummhet :-Þ

*s*

Hvordan lager du den geipen?

*vil også ha sånn*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt + 0 2 2 2

Þ

Jeg får det ikke til jeg...hva gjør jeg galt???

Altså, hva skal holdes inne, skal plussen være med osv...

*rekker fram teskjea*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke til jeg...hva gjør jeg galt???

Altså, hva skal holdes inne, skal plussen være med osv...

*rekker fram teskjea*

Hold ALT knappen inne mens du taster 0 2 2 2

Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sannsynligvis (minst) like dum som deg, men jeg er kanskje mer på linje med dama til exen din i dette spørsmålet. Ikke tar jeg med folk på omvisning i huset, og ikke bryr jeg meg spesielt om hvordan det ser ut hos andre, heller. Jeg er nok rett og slett ikke særlig "huslig" anlagt, vil jeg tro.

Jeg er imidlertid mye høfligere enn denne dama, så hvis noen spør om jeg vil se hvordan de har pusset opp, sier jeg selvsagt ja. Jeg har nemlig ikke noe _i mot_ å se på andres hus, heller. Hvis folk kan ha glede av å vise det fram, så hvorfor skal jeg ødelegge gleden for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ALT knappen inne mens du taster 0 2 2 2

Þ

Ahaaaa, jeg måtte bruke de tastene til høyre på tastaturet! Jeg prøvde de over bokstavene, jeg, og det funka ikke :oÞ

Tusen takk!

ÞÞÞ

*henrykt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaaa, jeg måtte bruke de tastene til høyre på tastaturet! Jeg prøvde de over bokstavene, jeg, og det funka ikke :oÞ

Tusen takk!

ÞÞÞ

*henrykt*

*klapper*

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...egentlig hadde jeg nok det ja! Og for at du skulle unngått gubben, så MÅTTE vi ha sitti på loftet! *s*

Har jeg lyst å unngå gubben din? Liker han ikke fulle kjerringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å gå på besøk verken til min kjærestes ex eller min ex og hans nye samboer.

Hvis jeg likevel er nødt, er det ikke godt å si hvordan det går. Kanskje vil jeg være så usikker at jeg sier mye dustete og kan virke sur og uhøflig. Eller ikke får fram et ord.

Eller kanskje vil jeg være så nervøs at jeg snakker for høyt og for mye, ler på gale steder og spiller klovn. Etterpå vil jeg tenke at dette fiksa jeg ikke.

Det jeg prøver å si er at dette ikke trenger å handle om loftet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...