Gjest studentgutt Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg holder fortsatt på med hjemmeeksamenen min, og lurer litt på en teknisk ting. I innledningen skal man jo skrive litt om kildene. Men hva? Jeg studerer historie. Skal jeg da her trekke frem forfatterne til mine kilder sine politiske ståsteder etc? Andre ting? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53451-tips-til-oppgaveskriving/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest journaliststudent Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Vi har muntlige og skriftlige kilder, antar at du bruker det siste, og slik jeg har erfart gjelder det å oppgi tittel, ev forfatter som person/ forlag. Hensikten med å oppgi kilder er det at alle som ønsker det skal kunne oppsøke de samme kildene og få nøyaktig den samme informasjonen. Vet ikke om du ble noe klokere..:-) Jobber selv med fagoppgave, og skal også selv skrive om kildene, og slik vi gjør det er å legge ved liste med henvisnig til all litteratur, skriftlige kilder, og fortelle om bruken av de muntlige kildene... men det blir jo forsåvidt jobben vår, da ;-) lykke til med eksamen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53451-tips-til-oppgaveskriving/#findComment-215635 Del på andre sider Flere delingsvalg…