Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe spesielt tips. Men jeg kan jo trøste deg med at det går seg til etterhvert. Om et par år er det bare minner, liksom. Er jo alltid koselig å holde kontakt med vennene fra folkehøyskolen. Men det hjelper jo også litt å bruke en del tid på de andre vennene dine.

Folkehøyskolen var et koselig sted.... Koselige mennesker og masse kosespising og kake hvis en hadde vært flink nok over lengre tid til å vaske.... (hvis jeg hadde vært der ennå, hadde jeg sikkert veid 100kg, så det er jo en positiv ting at jeg ikke gjør det i hvert fall ;) )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53547-folkeh%C3%B8yskolesorg/#findComment-216212
Del på andre sider

Gjest småen

Vet akkurat hvordan du har det! Uff.......jeg holder på å bli gal......men på en måte er det godt å være hjemme også! Skulle bare ønske det var for et par uker også kunne en begynne påan igjen..

Leste i et butikkvindu i dag:

"Sørg ikke over det som er over, men gled deg over at det skjedde."

Følte det var noe som var ment for meg i en slik situasjon..Det hjalp meg litt...

Lykke til med sorgbearbeidingen! Du er absolutt ikke alene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53547-folkeh%C3%B8yskolesorg/#findComment-216845
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...