Gjest fattigstudenttrengerpenger Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Trenger ingen formaninger, men en bra unnskyldning... Har null penger, eneste utvei er å selge kameraet mitt, jeg kan få 2000 for det. Men, må i tillegg forklare hvor det er blitt av ovenfor familie, da jeg fikk det i gave av mormor da hun trodde jeg ville bli fotograf.. Kan jeg si det ble stjålet? Har null interesse for fotografering, og har ingen problemer med hverken å få solgt det eller med samvittigheten(ja, jeg er ond), men må diske opp med en bra forklaring. Noen her inne som er gode løgnere/klarer å dikte opp en troverdig historie? Takker så mye! (Til de moralske: trenger ingen alternativer til finansen, kameraet blir solgt uansett). 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Det ble stjålet da du hadde det med på stranda mens du lå å solte deg, sammen med mobilen og lommeboka til noen venner av deg.. Det blir faktisk stjålet masse på strender og i parker... 0 Siter
Miromurr Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Aha! Så det er det søstra mi egentlig har holdt på med... Mista kameraet i sjøen... Glemt kameraet i drosje... Eller på annet vis forsvunnet... 0 Siter
Gjest fattigstudenttrengerpenger Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Si at du har solgt det... he he..likte den, ja:-) Hvorfor lyve, jeg trenger penger, ikke kameraet. Tusen takk for tipsene... Nå er det ut for å henge opp lapper;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.