Gå til innhold

Gardinstoff

Anbefalte innlegg

Gjest Hr Gardin
Skrevet

Hvor i Oslo finnes det en butikk med et godt utvalg av gardinstoffer? (Ikke ferdigsydd)

Skrevet

Tannum Tekstil. Ligger vis-a-vis Nationaltheatret stasjon, i overgangen mellom Stortingsgaten og Drammensveien.

Gjest Hr Gardin
Skrevet

Tannum Tekstil. Ligger vis-a-vis Nationaltheatret stasjon, i overgangen mellom Stortingsgaten og Drammensveien.

Gjest Hr Gardin
Skrevet

... for noen priser!

1258.- pr meter for noen av stoffene!

(Utvalget var derimot veldig bra.)

Skrevet

... for noen priser!

1258.- pr meter for noen av stoffene!

(Utvalget var derimot veldig bra.)

Du skal gå på IKEA skal du! :-)

Gjest Hr Gardin
Skrevet

Du skal gå på IKEA skal du! :-)

Har vært der, men fant ikke noe stoff jeg likte. De hadde ikke mye å velge mellom.

Skrevet

Har vært der, men fant ikke noe stoff jeg likte. De hadde ikke mye å velge mellom.

Kresen du! :-) KID's da!

Skrevet

du har jo Spar Kjøp også....

Så noen fine med røde roser på , grunn fargen var gress grønn!

Passer liksom til alt!

Gjest Hr Gardin
Skrevet

Har vært der også. De har nesten bare ferdigsydde. Samme gjelder H&D.

Det med Tannum var et veldig godt tips - de hadde kjempefine stoffer, men 1200.- pr meter? Jeg trenger 4 stk. på 3 meter hver, det blir jo nesten 15.000 det!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...