Gå til innhold

Når en kollega blir undertrykket av samboeren...

Anbefalte innlegg

1. Jeg har ikke hennes side av historien, engang... Jeg har bare hørt henne snakke med ham, og sett dem sammen... (når han henter henne på jobb).

2. Det er ikke lov til å bry seg om andre nå lenger? Poenget er at jeg ikke er ute etter sladder osv, men jeg tror hun er i ferd med å gjøre sitt livs feil.

3. Jeg sto sannsynligvis kanskje 40 cm unna den siden der hun hadde røret. Poenget var ikke at lyden var lav, men at det "hakket" liksom. Og når han hever stemmen og SKRIKER ut at hun hører at han snakker til henne, så kunne jeg faktisk ikke unngå det.

4. Hvorfor tror du jeg spør her?

Okay, i så fall er jeg enig med Flisa. Si det til henne.

Men ang. blåmerker og sånn, jeg har konstant blåmerker overalt, både i ansiktet og på armene... og jeg blir ikke mishandlet. Jeg er bare fryktelig klønete.

En gang gikk jeg på en dør (skled på golvteppet og BANG). Fikk en diger blåveis. Tror du noen trodde meg når jeg forklarte hva som hadde skjedd? :)

Jeg og samboeren min skriker til hverandre rett som det er, men det er bare kjærlighet slik den er når den går litt i fistel.... :)))

Fortsetter under...

Gjest kollegaen

hmmmm, blåmerker kommer ikke av seg selv på den måten. Mulig du kan ta den sjansen likevel da? - Du kan si omtrent slik: "mulig du kommer til å hate meg, og mulig jeg tar fullstendig feil, -men du blir ikke mishandlet av samboeren din vel? Jeg har nemlig merket meg måten han skjeller ut deg på, og har også sett blåmerkene dine. Det jeg vil du skal vite er at jeg er din venn, og at jeg gjerne vil hjelpe deg, og jeg ber deg tilgi om jeg har tråkket i baret. jeg vil bare så gjerne at du skal ha det godt."

...eller du kunne lagt det som et brev på pulten hennes.....

:-) lykke til!

Men så KAN det jo hende at hun bare er ekstremt klønete og/eller får ekstremt lett blåmerker også......

Huff.... Dette er jammen ikke enkelt.... At det skal være så vanskelig å bry seg??

Gjest kollegaen

Okay, i så fall er jeg enig med Flisa. Si det til henne.

Men ang. blåmerker og sånn, jeg har konstant blåmerker overalt, både i ansiktet og på armene... og jeg blir ikke mishandlet. Jeg er bare fryktelig klønete.

En gang gikk jeg på en dør (skled på golvteppet og BANG). Fikk en diger blåveis. Tror du noen trodde meg når jeg forklarte hva som hadde skjedd? :)

Jeg og samboeren min skriker til hverandre rett som det er, men det er bare kjærlighet slik den er når den går litt i fistel.... :)))

Ikke sant... Det kan hende at hun "bare" er en sånn som får blåmerker av ingenting. Men innsiden av overarmen???

En ting er hvis man står og skriker TIL hverandre... Det er forsåvidt greit nok :) Men hvis det alltid er den samme som skriker, og alltid den samme som bare tar imot, da er det feil... Nå vet jo ikke jeg om det alltid er sånn her, men jeg har aldri hørt henne heve stemmen ett hakk...

*fortsatt bekymret*

Ikke sant... Det kan hende at hun "bare" er en sånn som får blåmerker av ingenting. Men innsiden av overarmen???

En ting er hvis man står og skriker TIL hverandre... Det er forsåvidt greit nok :) Men hvis det alltid er den samme som skriker, og alltid den samme som bare tar imot, da er det feil... Nå vet jo ikke jeg om det alltid er sånn her, men jeg har aldri hørt henne heve stemmen ett hakk...

*fortsatt bekymret*

Jeg hadde heller ikke brølt tilbake til noen på telefonen, selv om de nesten kom gjennom røret til meg, om jeg var på jobb, - hadde jeg vært hjemme hadde jeg bare lagt på! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...