Gå til innhold

Har Maria i BB hatt sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er kriteriene for å kalles jomfru, så må jeg også være det. Jeg deler i hvertfall ikke mine seksuelle erfaringer med noen andre enn den det gjelder - altså min mann. Enkelte av oss er ikke like frimodige som andre, det er ikke ensbetydende med at vi ikke har sex, eller at vi ikke liker sex. Det kan bare rett og slett bety at vi gjerne vil ha akkurat sånne ting privat. :o)

Jeg kan godt diskutere sex, jeg, men mine egne erfaringer holder jeg faktisk for meg selv. (Og det tipper jeg det er mange som faktisk setter pris på ;o) ) Det angår faktisk ingen andre enn meg selv, tross alt.

...Og nå aner jeg ikke hvor mange som sitter og glaner på Big Brother, men det ville vel neppe gjort det noe enklere å plapre i vei om intime detaljer for meg, i hverfall.

Annonse

Slike svar blir det ingen diskusjon av !!! Jeg som hadde sett fram til litt åndeløs spenning her ..... *snufs*

Tror du Ari og Mærtha har hatt sex da?

Ja, herregud, a Marta og han Ari har seg i både busker og kratt. Overalt. Marta har sug i blikket.

Uff, jeg så tilfeldigvis et bilde av Ari i bar overkropp. Den fristet ikke meg, for å si det slik.....Huttetu. Nærmest blekfet.

Bra nok?

Gjest punkyB

Ja, herregud, a Marta og han Ari har seg i både busker og kratt. Overalt. Marta har sug i blikket.

Uff, jeg så tilfeldigvis et bilde av Ari i bar overkropp. Den fristet ikke meg, for å si det slik.....Huttetu. Nærmest blekfet.

Bra nok?

Jobber du egentlig i Se og Hør ?

Samma det - mye bra info har du jaffal .... og ja det var bra - men jeg vil ha MER !!

Annonse

Bra nok?

"Tror du Ari og Mærtha har hatt sex da?"

Det tror i hvertfall eg, men ikkje med hverandre.

Mærtha har sug i blikket det er eg enig i, dessuten så styrte ho voldsomt på med all slags hestetrenere for noen år siden.

Ari har sikkert hatt sex med Arve Juritsen, de er jo som snytt ut av den samme nesa !

Mvh

"Tror du Ari og Mærtha har hatt sex da?"

Det tror i hvertfall eg, men ikkje med hverandre.

Mærtha har sug i blikket det er eg enig i, dessuten så styrte ho voldsomt på med all slags hestetrenere for noen år siden.

Ari har sikkert hatt sex med Arve Juritsen, de er jo som snytt ut av den samme nesa !

Mvh

Ja, begge de "mannfolka" er femikladder.

Gjest (ikke undertegnet)

Tror ikke hun er jomfru, men kanskje hun er en av de få fornuftige som ikke blottlegger sexlivet sitt på tv.

At hun blir litt overgitt over Veronica er jommen ikke rart. Veronica er jo helskrudd.

Maria er kristen også, og ønsker nok ikke å drite seg så ut som Kristian - som også er (var?) kristen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...