Gå til innhold

FU: Oppførsel når man bærer bunad.

Anbefalte innlegg

Solbrillene mine har jeg stort sett mistet allerede på 17. mai, så det er ikke noe problem. Ikke er jeg noe glad i øll heller. Men hvis det er røykeanledning (festrøyker), da gjør jeg det i bunad. Men jeg holder meg faktisk unna rullings, det er ustil til bunad.

Ellers syns jeg det er mer enn nok med bunadssølvet, hater å gå med smykker så det er ikke noe savn. Håret mitt prøver jeg ofte å gjøre litt kewlt, da, og så har det hendt (da jeg var ung og sexy) at jeg hadde ganske...æh, vovet undertøy under stakken.

Konklusjon: Jeg oppfører meg som jeg ønsker, men føler meg litt mer rakrygget enn vanlig, ja.

Nå lurer jeg på om jeg skal tørre å prøve bunaden min...?

Fortsetter under...

Annonse

Solbrillene mine har jeg stort sett mistet allerede på 17. mai, så det er ikke noe problem. Ikke er jeg noe glad i øll heller. Men hvis det er røykeanledning (festrøyker), da gjør jeg det i bunad. Men jeg holder meg faktisk unna rullings, det er ustil til bunad.

Ellers syns jeg det er mer enn nok med bunadssølvet, hater å gå med smykker så det er ikke noe savn. Håret mitt prøver jeg ofte å gjøre litt kewlt, da, og så har det hendt (da jeg var ung og sexy) at jeg hadde ganske...æh, vovet undertøy under stakken.

Konklusjon: Jeg oppfører meg som jeg ønsker, men føler meg litt mer rakrygget enn vanlig, ja.

Nå lurer jeg på om jeg skal tørre å prøve bunaden min...?

Åssen kan du, av alle, røyke?? Hæh?

*klør seg i hue*

Annonse

Røyker gjør jeg ikke, det ser helteit ut uansett hva man har på seg. Drikker øl gjør jeg heller ikke, den gugga der får du ikke i meg (på lik linje med cola og cola light!), men et glass vin hadde jeg glatt tatt med bunad på. :o) Solbriller skulle jeg gjerne brukt (det må jo bety at det er sol 17. mai?), men jeg er avhengig av mine vanlige briller og klips-på-solbriller er det mest harry som fins! Dessuten tror jeg ikke det finnes til mine briller.

Som mange andre her blir jeg nok litt rakere i ryggen når bunaden kommer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...