Gå til innhold

Trekantbikini med oljeinnlegg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes visst med luftinnlegg også, kjempekjekt for da flyter den hvis du skulle miste den i et stup *s*

;-)

Wow...

Jeg er glad jeg er gutt, jeg. Her holder det lissom med trange ettersittende boxere, og skal vi bade drar vi på oss helt ordinære badebukser/shortser :)

Wow...

Jeg er glad jeg er gutt, jeg. Her holder det lissom med trange ettersittende boxere, og skal vi bade drar vi på oss helt ordinære badebukser/shortser :)

Jeg er glad jeg er gammel dame! Finnes ikke heldrakter med oljeinnlegg og hvalbein, så da kan det bare være det samme.

Wow...

Det finnes jo badebukser med innlegg da!

Det er jo et must *s*

Sikkert dødslekkert *grøsse*

Jeg holder meg til vanlig bikini jeg, synes ikke det er vits i år fylle opp så det ser unaturlig ut...tenk om man skal ta av seg for å sol seg toppløs, også er det den kladden av en overdel du tar av. *klask* i fanget idet man åpner opp bak...

Nei, takke seg til vanlig bikini ;-)

Annonse

Gjest El Gringo

Det er jo et must *s*

Jeg holder meg til vanlig bikini jeg, synes ikke det er vits i år fylle opp så det ser unaturlig ut...tenk om man skal ta av seg for å sol seg toppløs, også er det den kladden av en overdel du tar av. *klask* i fanget idet man åpner opp bak...

Hva mener du med en vanlig bikini? Det er vel ikke en av disse :

http://www.wickedweasel.com/models/natalie/n002.jpg

http://www.wickedweasel.com/models/natalie/n006.jpg

I så fall vil jeg vite hvor du pleier å sole deg :-D

Hva mener du med en vanlig bikini? Det er vel ikke en av disse :

http://www.wickedweasel.com/models/natalie/n002.jpg

http://www.wickedweasel.com/models/natalie/n006.jpg

I så fall vil jeg vite hvor du pleier å sole deg :-D

Nei, man har da fransk åpning! Det får da være grenser til påkledning *s*

Det er jo et must *s*

Badebukser med innlegg??? Kødder du? ;D DET må være pinlig å bli fersket med...

Det er jo et must *s*

Jeg går faktisk med badebukse innlegg, men i motsetning til deres bikinier så er i hvertfall vårt billig. Jeg mener - bananer er trossalt ikke så jævla dyrt!

Annonse

Hehehehe, er det digg? *s*

Det er noe av det første fadern lærte meg når jeg var liten. Han tok seg til meg og fortalte meg hvor mye størrelsen hadde å si, at det var dette damene gikk etter, anbefalte banan-trikset, men han fortalte meg også at dersom jeg kom i en situasjon hvor jeg måtte gjemme bananen, så var rumpa et fint sted: - Det er ingen skam med en banan i rumpa, sønn, husker jeg han sa.

Og så sant som det er sagt - det ER ingen skam!

Det er noe av det første fadern lærte meg når jeg var liten. Han tok seg til meg og fortalte meg hvor mye størrelsen hadde å si, at det var dette damene gikk etter, anbefalte banan-trikset, men han fortalte meg også at dersom jeg kom i en situasjon hvor jeg måtte gjemme bananen, så var rumpa et fint sted: - Det er ingen skam med en banan i rumpa, sønn, husker jeg han sa.

Og så sant som det er sagt - det ER ingen skam!

Hvorfor sa aldri pappa'n min sånt da? Hvis jeg tar to appelsiner og legger i bikinitoppen, er det greit å gjemme dem også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...