Gå til innhold

Leser dere ukeblad og isåfall hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser ikke ukeblad fordi det finnes ikke gode ukeblad for kvinner. Det nærmeste man kommer et godt ukeblad for kvinner er Mann - og det sier endel.

Hva leser dere - evt. hvorfor leser dere ikke ukeblad?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Altman

5

• Cmoo

4

• landsbyidioten

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest jacob i forfall
Skrevet

Jeg leser hverken ukeblad, aviser, skjønnlitteratur eller faglitteratur lenger. Er det rart man blir dum?

Skrevet

Nei, jeg leser ikke ukeblader - rett og slett fordi jeg ikke har funnet noe som appellerer til meg. Forsøkte med jevne mellomrom diverse blader som Elle, KK og Henne, men nei. Et av mine favorittukeblader er engelske Loaded - det er vel egentlig et gutteblad, det..

Skjønt, jeg skummer jo mammas blader (Hjemmet eller NU) når jeg er der på besøk, men det teller liksom ikke - det er mer for tidtrøyta enn noe annet.

Her går det i interiørmagasiner i stedet. Hver måned gråter jeg øynene såre og røde over alt det lekre jeg ikke har råd til..

Gjest bladoman
Skrevet

Jeg leser:

Se&Hør, Her&Nå, Norsk Ukeblad, Hjemmet og ellers alt det jeg kommer over.

Skrevet

Leser ikkje ukeblad, forde eg driter i om hvem som har seg med hvem, og om Madonna skal kjøpe nytt hus eller ei !

Kjøper av og til andre blader, kjøpte Klassisk Musikkmagasin i dag, men har ikkje gidda å lest det enda !

Gjest retvizan
Skrevet

Nei, det er altfor mye stoff der som ikke interesserer meg. Kjøpte Se & Hør tidligere, men nå ser jeg så lite på tv at jeg ikke trenger noe program.

Skrevet

Jeg leser samboerens Vi Menn og noen ganger KK, mest for tidsfordriv.

Skrevet

Jeg leser hverken ukeblad, aviser, skjønnlitteratur eller faglitteratur lenger. Er det rart man blir dum?

Hva er det som skjer med deg jacob? Det eneste som mangler nå er at du får deg jobb i kommunen.

Gjest jacob i forfall
Skrevet

Hva er det som skjer med deg jacob? Det eneste som mangler nå er at du får deg jobb i kommunen.

Jeg har da for svarte svingende jobb i kommunen;-)

Skrevet

*fnise*

Skrevet

Jeg har da for svarte svingende jobb i kommunen;-)

I know :)

Gjest malun
Skrevet

Jeg savner også et ukeblad som virkelig passer for meg...tror nesten jeg må lage det selv!

Men jeg får blader av jobben, og bør holde meg oppdatert her og der, så jeg leser svært mange allikevel.

Disse leser jeg jevnlig:

Amelia (svensk), Det Nye, Henne, Foreldre & Barn, Se & Hør, Hytteliv, Programbladet

Disse leser jeg av og til:

KK, New Woman, Vi Menn, FHM, Cosmopolitan, Marie Claire, Norsk Ukeblad, Illustrert Vitenskap, Vi over 60...

Uff, høres ut som jeg ikke gjør annet - men jeg leser _veldig_ fort (og mye av det i arbeidstiden), så jeg leser massevis av gode bøker også, altså. Og har et liv utenom...

Skrevet

Jeg leser en del månedsmagasiner, og ukebladet KK. Kjøper Elle og Henne nesten hver mnd , Bonytt med jevne mellomrom, samt at jeg i det siste har kjøpt Norsk Hagetidend og Hagen For Alle for få inspirasjon. Av og til kjøper jeg noen andre månedsmagasin, og mannen min leser Wired hver mnd, og der er det en del morsomme nye tekniske dingsebomser som jeg har kjempelyst på. Jeg leste Mann en gang, men synes det var harry... =)

Skrevet

Jeg kjøper et lite ukeblad kun for å få med TV oversikt, så hender det at jeg kjøper Cosmopolitan, Marie Claire og ett og annet datablad, ellers leser jeg bøker!

Skrevet

Jeg leser en del månedsmagasiner, og ukebladet KK. Kjøper Elle og Henne nesten hver mnd , Bonytt med jevne mellomrom, samt at jeg i det siste har kjøpt Norsk Hagetidend og Hagen For Alle for få inspirasjon. Av og til kjøper jeg noen andre månedsmagasin, og mannen min leser Wired hver mnd, og der er det en del morsomme nye tekniske dingsebomser som jeg har kjempelyst på. Jeg leste Mann en gang, men synes det var harry... =)

"Mann" er ok, det er "vi menn" som er harry :)

Skrevet

"Mann" er ok, det er "vi menn" som er harry :)

"Mann" er harry..."Vi menn" er ultraharry... =o)

Men det er jo bare smak og behag...andre spyr jo av blader som KK og Elle...

Skrevet

"Mann" er harry..."Vi menn" er ultraharry... =o)

Men det er jo bare smak og behag...andre spyr jo av blader som KK og Elle...

og for ikke å glemme Femme - fyfaen for et drittblad.

Skrevet

og for ikke å glemme Femme - fyfaen for et drittblad.

Der er jeg ganske enig...og "Café"...usj...

Faen, jeg glemte jo helt å si at jeg sluker filmblader som Empire (BEST!) og Premiere. Må ha!

Skrevet

Abonnerer på Hjemmet. Leser helst Virkelighetsfortellinger og leserbrev og løser kryssord. Leser gjennom Allers, Norsk Ukeblad, Familien og Se & Hør når jeg er på familiebesøk.

Skrevet

Ok! Om månedsmagasiner teller som "Ukeblad", da leser eg nok ukeblader eg og.

Elle, Henne, Vanity Fair og Harpers Bazar for å nevne noen, men ser bare på bildene da vel å merke !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...