spirito Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Det ble de grønne, han i butikken mente de var perfekte ;-) Tuuusen takk for alle svarene som fikk meg til å tørre handle med god samvittighet! Følte meg som er dronning der jeg gikk igjennom byen med de nye solbrillene mine ;-) Og ja, etter nærmere ettertanke fant jeg ut at de grønne matcher bikinien min ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Det vil eg se før eg tror det ! "Og ja, etter nærmere ettertanke fant jeg ut at de grønne matcher bikinien min ;-)" :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Gratulerer :-) Tipper du blir stilig med matcende bikini :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Gratulerer! Du kommer helt sikkert ikke til å angre på det kjøpet! :-) 0 Siter
spirito Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 Da skal jeg se etter deg i byen! :-) Da må du forte deg, for jeg flytter snart :-( Men nå er det jo nesten fint vær, kanskje man skulle ta seg en bytur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.