Gå til innhold

Helt elendig timing, men...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Vet ikke helt om denne er komplett, men...

(Ellers kan du jo søke på www.google.com etter f.eks. As long as there's christmas lyrics )

(with Michael Ball)

Elaine:

There is more to this time of year

Than sleighbells

and hollies

Michael:

Misteltoes and snow

Both:

Those things

will come and go

Elaine:

Don't look inside

a stocking

don't look under

the tree

for one thing

we'll looking for

is something we can't see

Michael:

For more precious

than silver

and more splendid than gold

This is something to treasure

But it's something we can't hold

Both:

As long as there's christmas

I truly believe

Michael:

That hope is the greatest

of the gives we'll recieve

we'll recieve

As we all prays together

is it time to rejoy

Elaine:

And the weaving

looks diffrent

Vet ikke helt om denne er komplett, men...

(Ellers kan du jo søke på www.google.com etter f.eks. As long as there's christmas lyrics )

(with Michael Ball)

Elaine:

There is more to this time of year

Than sleighbells

and hollies

Michael:

Misteltoes and snow

Both:

Those things

will come and go

Elaine:

Don't look inside

a stocking

don't look under

the tree

for one thing

we'll looking for

is something we can't see

Michael:

For more precious

than silver

and more splendid than gold

This is something to treasure

But it's something we can't hold

Both:

As long as there's christmas

I truly believe

Michael:

That hope is the greatest

of the gives we'll recieve

we'll recieve

As we all prays together

is it time to rejoy

Elaine:

And the weaving

looks diffrent

I julestemning alt? :op

Jeg skulle bare spørre om du tror vi treffes i 14. september? (Major family gathering, you know!) :oD

Hei forresten!

Hvor skal dette foregå da?

Nå er jeg i ferd med å avslutte et av de morsomste årene i mitt liv - musikk grunnfag. Har bare sang hovedinstr. og ensembleledelse igjen, skriftlig eksamen er overstått (forhåpentligvis - vet ikke om jeg har greid å stå på den, det gikk ikke så veldig bra..). Egentlig er det bare trist og leit, men det vil jeg ikke tenke på før den siste dagen er der. Avslutningsfest på kvelden den 24. (skal forte meg tilbake fra Trondheim, skal synge med koret i forb. med bryllupet). Tenker det blir noen tårer som felles når vi skilles den kvelden/natta ja! Gruer meg!

Men nå er det eksamen vi konsentrerer oss om, stoffet sitter snart inne, nå gjelder det bare at jeg (som som vanlig har blitt forkjøla på mest mulig upåassende tidspunkt) får igjen stemmen for fullt i løpet av ei uke.

Tror heller jeg må skrive en mail til deg snart jeg!

Klem,

Hei forresten!

Hvor skal dette foregå da?

Nå er jeg i ferd med å avslutte et av de morsomste årene i mitt liv - musikk grunnfag. Har bare sang hovedinstr. og ensembleledelse igjen, skriftlig eksamen er overstått (forhåpentligvis - vet ikke om jeg har greid å stå på den, det gikk ikke så veldig bra..). Egentlig er det bare trist og leit, men det vil jeg ikke tenke på før den siste dagen er der. Avslutningsfest på kvelden den 24. (skal forte meg tilbake fra Trondheim, skal synge med koret i forb. med bryllupet). Tenker det blir noen tårer som felles når vi skilles den kvelden/natta ja! Gruer meg!

Men nå er det eksamen vi konsentrerer oss om, stoffet sitter snart inne, nå gjelder det bare at jeg (som som vanlig har blitt forkjøla på mest mulig upåassende tidspunkt) får igjen stemmen for fullt i løpet av ei uke.

Tror heller jeg må skrive en mail til deg snart jeg!

Klem,

Har du ikke hørt det??? Gjett hvem som gikk ned i knestående i kirka på Steinkjer og bedyret sin store kjærlighet, før Åge Aleksandersen spratt fram og sang "Så gla' i dæ" kun for de to? Jo riktig - og nå blir det bryllup! :o))

Gjestelista er på 70, så da gjenstår å se om de må kutte kraftig ned, eller åssen de skal løse det.

:o))

Så flink du er, lille skolelys, her fyker det unna gitt! Gratulerer med snart overstått. (Du får trøste deg med å du ikke bor såååå langt unna by'n, så du treffer nok noen av de igjen - om du vil!)

Hils knøttfrid!

:o)

Klemmers

Annonse

Har du ikke hørt det??? Gjett hvem som gikk ned i knestående i kirka på Steinkjer og bedyret sin store kjærlighet, før Åge Aleksandersen spratt fram og sang "Så gla' i dæ" kun for de to? Jo riktig - og nå blir det bryllup! :o))

Gjestelista er på 70, så da gjenstår å se om de må kutte kraftig ned, eller åssen de skal løse det.

:o))

Så flink du er, lille skolelys, her fyker det unna gitt! Gratulerer med snart overstått. (Du får trøste deg med å du ikke bor såååå langt unna by'n, så du treffer nok noen av de igjen - om du vil!)

Hils knøttfrid!

:o)

Klemmers

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...