Gå til innhold

Knallmusikk - fra hvilken opera?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flisa - litt mer åpenlys

Ja, kan jo ikke bare se på TVN og deres reality-serier. Jammen bra jeg ikke har TV3, da hadde jeg nok ikke fått tid til å jobbe.

Samme her! :-) Har nektet ungene å legge inn Canal-Digital-full-pakke. de får bli så sure de vil! hehe Vi kjører Basic med NRK, NRK2, TV2 og TVNorge, - og gubben har BBC World...og det holder LEEEEEEEEEEENGE. Heldigvis har vi satt tv'en opp på loftet, så stua vår er tv-fri - deilig når det kommer gjester! *s*

Vil du se loftet mitt? hehehe

Samme her! :-) Har nektet ungene å legge inn Canal-Digital-full-pakke. de får bli så sure de vil! hehe Vi kjører Basic med NRK, NRK2, TV2 og TVNorge, - og gubben har BBC World...og det holder LEEEEEEEEEEENGE. Heldigvis har vi satt tv'en opp på loftet, så stua vår er tv-fri - deilig når det kommer gjester! *s*

Vil du se loftet mitt? hehehe

Hmmm...TV3, på et loft...Og TVN med sine reality visninger - kommer som et skudd jeg :-)

Jeg som ikke skulle se på noe slike program i år, men, viljestyrken - noen som har sett den ???

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...