er10 Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Noen som vet om det går buss/tog direkte fra Torp til Drammen? Har de noe nettsted der man kan sjekke eventuelle avgangstider? Har prøvd å søke men finner ikke noe. 0 Siter
Nyco Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Kan jeg aldri tenke meg de har. Sandefjord lufthavn er stort sett bare ei stripe asfalt midt i en åker.... Ta bussen inn til Sandefjord, evnt Tønsberg og kryp på toget. Så kommer du deg til Drammen. Eller ring Torp og hør. 0 Siter
McLoud Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 ...........går expressbusser mellom Oslo og Torp i hvertfall, og det forundrer meg om den ikke stopper og tar opp folk i Drammen. 0 Siter
spirito Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Det går direkte-buss til Drammen, som også går videre til Oslo. Har ikke oversikt over NÅR den går, men det vet de sikkert på Torp. 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Det går buss til og fra Ryanairs avganger derfra. Den går til Oslo og Gardermoen, vet ikke hvor den stopper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.