Gå til innhold

Soler du deg toppløs?


Babette

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg. Opplevde en gang å få tilsnakk et sted i utlandet, men stort sett er det ingen som bryr seg. (Det var ikke på en turiststrand).

De fleste steder i syden ser det ut til å være vanlig fortsatt å sole seg toppløs, men her hjemme virker det som det blir færre og færre som kaster overdelen. Er det riktig observert, og i så fall hvorfor?

Jeg synes det er deilig å ligge toppløs, og enda deiligere å svømme slik. Og så slipper en de dumme hvite stripene. Det er også tydelig at puppene koser seg i sola, det ser jeg på dem. Og de blir faktisk spenstigere av det.

Hva mener du om den saken? Soler du deg toppløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    5

  • naiv

    2

  • magnus

    2

  • Kamilla

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest puppfrid

Jeg har gjort det, men det er mange år siden. Den gang bare på steder med lite folk (bare venninder og slik) Den gangen var puppene faste og fine, det er de ikke nå lenger. De er finest med puppebeholder på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg toppløs! :-)

Ja du har nok observert riktig, mannen min som er fra Gran Canaria reagerte en del på dobbeltmoralen til folk som han kaller det.

Han jobbet for flere år siden på et lite hotell med bare norske turister her nede, de fleste solte seg toppløs enten de var 20 eller 70 år, ingen brydde seg om å dekke seg til når han gikk forbi.

Men når han i Norge gikk forbi folk som solte seg toppløs hjemme hos seg selv fikk de det veldig travelt med å dekke seg til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Av og til, og av og til ikke. Snuppa blir nokså flau hvis jeg gjør det på offentlige strender eller steder der det er andre folk, og stort sett respekterer jeg det og slenger på meg den ekle overdelen.

En historie:

Da Wulfi var 12-13 år, skulle hun og noen venninner dra til badestranda. Hun lette febrilsk etter bikinioverdelen, men fant den ikke noe sted. Pytt, pytt, sier jeg, du kan sole deg uten. Jamen det er gutter der jo! protesterte hun. Ja, og hva så? Jeg har da aldri overdel på meg meg på stranda. Nei, sier Wulfi, men jeg ER altså ikke sånn som deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har for mye å dra på til det. Dessuten er det ikke så mange dager i året det ville være aktuelt her i Tromsø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har for mye å dra på til det. Dessuten er det ikke så mange dager i året det ville være aktuelt her i Tromsø....

Gjorde det før , men ikke nå når ungene er blitt såpass store at de syns det er flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Trender.

Etter mange år med toppløs soling var det ikke så spennende lenger. Nå er det in å sole seg med overdelen på.

Faktisk på grensen til harry å sitte på en tettpakket strand og vifte med puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til, og av og til ikke. Snuppa blir nokså flau hvis jeg gjør det på offentlige strender eller steder der det er andre folk, og stort sett respekterer jeg det og slenger på meg den ekle overdelen.

En historie:

Da Wulfi var 12-13 år, skulle hun og noen venninner dra til badestranda. Hun lette febrilsk etter bikinioverdelen, men fant den ikke noe sted. Pytt, pytt, sier jeg, du kan sole deg uten. Jamen det er gutter der jo! protesterte hun. Ja, og hva så? Jeg har da aldri overdel på meg meg på stranda. Nei, sier Wulfi, men jeg ER altså ikke sånn som deg! :-)

NEMMELIG !!! Jeg er et anstendig og fornuftig menneske jeg så ! PILUTTA ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Før-da jeg var fra ca. 16-20 var det mote å sole seg toppløs. Da spradet jeg også rundt på stranden med struttende pupper. Nå strutter de ikke fullt så mye lenger og jeg er glad for å beholde dem innpakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg ikke, så for meg er det egentlig ikke noe problem. Men skulle jeg befinne meg på en strand på en karibisk øy hadde jeg nok solt meg uten topp ja. Men å sprade rundt på stranden toppløs hadde jeg nok ikke gjort, om ikke jeg var alene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soler meg toppløs! :-)

Ja du har nok observert riktig, mannen min som er fra Gran Canaria reagerte en del på dobbeltmoralen til folk som han kaller det.

Han jobbet for flere år siden på et lite hotell med bare norske turister her nede, de fleste solte seg toppløs enten de var 20 eller 70 år, ingen brydde seg om å dekke seg til når han gikk forbi.

Men når han i Norge gikk forbi folk som solte seg toppløs hjemme hos seg selv fikk de det veldig travelt med å dekke seg til......

Dobbeltmoralen lenge leve !

Skjønner at din mann reagerte, for jeg reagerer selv på slikt - at beste Fru. Pedersen kan sole seg toppløs i syden, men ikke i sin egen hage...

Som svar på spm. til Babette: Jada, soler meg toppløs jeg - i følge Kartoffel er jeg harry, men, jeg har da også handlet på Svinesund når anledningen har bydd seg, så da er jeg nok det...Hender jeg vasser rundt i grilldress og. Usminket og uten gel i håret - det har jeg forresten meget sjelden...Sminke og gel altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute i sola, men soler meg sjelden. Kan ikke fordra å ligge på en solseng og steike. Så da faller vel hele problemstillingen bort ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå engang finere med hvite pupper enn med hvite felter der puppene henger og sola ikke når... ;o)

Nei, jeg soler meg ikke toppløs! Jeg blir nemlig stort sett bare rød samme hvor mye jeg smører meg og solbrendte pupper har jeg ikke lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...