Gå til innhold

Soler du deg toppløs?


Babette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    5

  • naiv

    2

  • magnus

    2

  • Kamilla

    2

Mest aktive i denne tråden

Det kommer helt an på hvor jeg er.....på hytta og i syden - ja. På familebadestranda rett utenfor byen - nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute i sola, men soler meg sjelden. Kan ikke fordra å ligge på en solseng og steike. Så da faller vel hele problemstillingen bort ....

Det gjør du helt sikkert rett i. Det er mye sunnere å bevege seg i sola enn å ligge og grille seg. Men jeg synes det er deilig.

De fleste av oss har nok en bluferdighetsgrense, men det varierer hvor denne grensen går. Jeg kunne f. eks. aldri tenke meg å sole meg naken, heller ikke på en nudistrstrand. Men grensen går også på hva man foretar seg:

I fjor sommer ferierte jeg på en gresk øy, og solte meg toppløs hele tida. I begynnelsen tok jeg på meg overdelen når jeg badet, men sluttet fort med det. Mange gikk også tur langs stranda og spilte ballspill toppløse. Det kunne ikke jeg gjort. Men jeg gikk (spurtet i glovarm sand) til stranddusjen toppløs.

Til kiosken? Definitivt nei.

Jeg ser av svarene her at puppenes utseende er avgjørende for manges toppløsvalg. Det kan jeg forstå. Men samtidig er det jo slik at når en ligger på ryggen flyter de ut som speilegg håkke som. Og når en ligger på magen synes de ikke.

Jeg har ikke noe ønske om å vekke oppsikt som toppløs. Så i praksis blir det nok til at jeg jenker meg, men det har nok hendt at jeg har vært den eneste toppløse på en norsk strand. Eller nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det kommer an på hvor jeg er hen. På hytta soler jeg meg toppløs uten problemer, der ligger man stort sett alene.

På en offfentlig, folksom strand behodler jeg som regel bikinioverdelen på - evt tar den av når jeg ligger på magen.

På åttitallet var alle toppløse, men nå har den tendensen snudd igjen - og det passer puppene mine greit, for de er litt lenger nå enn de var på åttitallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig sjelden eg soler meg, men om eg en sjelden gang gjør det så blir det nok toppløs ja !

Enten det er i syden eller her hjemme.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Har lagt merke til at det er færre og færre som soler seg toppløs. Kanskje det er ut ;-)

Soler meg av og til toppløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg soler meg ikke toppløs her hjemme i Norge. Kun på stranda i syden, og ikke alltid da heller. Blir det hvite striper av det, så driter jeg i det. Det dauer ingen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at det er færre og færre som soler seg toppløs. Kanskje det er ut ;-)

Soler meg av og til toppløs.

Ja, det er nok ut. Vi er inne i en nypuritansk tidsalder der jentene skal ha minimalt med seksuell erfaring og alt skal dekkes til.

Men det driter jeg i, tralalala fallera , jeg vil heller være ut og harry og ha brune pupper.

Harry er tøft! Ut er in!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent latterlig å se hvordan enkelte tilstreber seg å dekke seg mest mulig til samtidig som de ønsker å sole mest mulig. Vrir på overdelen sånn at det blir en tynn stripe rundt, flytter på stropper - altså det ser ut som det eneste som for all del ikke må vises er brystvorten.

Ja, latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent latterlig å se hvordan enkelte tilstreber seg å dekke seg mest mulig til samtidig som de ønsker å sole mest mulig. Vrir på overdelen sånn at det blir en tynn stripe rundt, flytter på stropper - altså det ser ut som det eneste som for all del ikke må vises er brystvorten.

Ja, latterlig.

Akkurat det har slått meg også. Så kanskje en plasterlapp på hver brystvorte hadde vært en diplomatisk løsning?

Og en på trekanten du vet? For ræva er det jo mange som viser fram.

(Babette, ikke si ræva, det er stygt og vulgært).

Jeg innbiller meg at gutta liker bikinitruser som knyttes i hver side, for så kan de tenke seg at de knyter dem opp..? Er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har slått meg også. Så kanskje en plasterlapp på hver brystvorte hadde vært en diplomatisk løsning?

Og en på trekanten du vet? For ræva er det jo mange som viser fram.

(Babette, ikke si ræva, det er stygt og vulgært).

Jeg innbiller meg at gutta liker bikinitruser som knyttes i hver side, for så kan de tenke seg at de knyter dem opp..? Er det slik?

Bikinitruser med knytting liker vi! Men nå liker vi bikini generelt også. Skjønt, kikket litt i en katalog for en stund siden. Mange kjedelige (store) bikinier og badedrakter.

Hmm... Bikinitruse med knytting ja... *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermonie Granger

Selv om jeg har fine pupper *skryt*, gjør jeg det bare når jeg er alene.

Dessuten er det farlig å sole puppene for mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...