Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For det første bryr jeg meg ikke om hva som er harry eller ikke, gir rett og slett blaffen i hva andre synes om meg :-)

For det andre er det mange andre ting som vitner om svak viljestyrke: Avbitte negler, fedme (for de som kan hjelpe for det), overdrevent pengebruk etc etc.

Overdrevet pengebruk *faen der tok du meg*

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

31

• flisa

5

• Spirea

3

• leila

3

Mest aktive i denne tråden

Det er jo ikke noe nytt at vi røykere blir uglesett av ikke-røykere.

Men jeg er faktisk møkklei det! Hadde det ikke vært for oss hadde ikke denne staten hatt råd til overleve mer enn 10 år! Det er avgifter fra tobakk og alkohol-salg som holder Norges økonomi oppe, folk er så opphengt i at vi røykere bidrar med økte utgifter pga dårligere helse mens sannheten er at vi pga høye avgifter betaler for våre egne sykdommer OG masse annet i statsbudsjettet! Norge hadde gått nedenom og hjem hadde det ikke vært for oss.

Og her bidrar vi med masse penger samtidig som vi kjøper et helt lovlig produkt - også skal vi tolerere og bli sett ned på i tillegg??? Da ser jeg mer ned på (med avsky) som leila er inne på, feite folk som står og tvinger i seg 20 pølser på fredag!

*lol*

Tror du virkelig at røykere finansierer sitt eget helsetilbud og i tillegg gir overskudd i statskassa?

At vi ikke koster mer enn vi smaker (vondt!)? ;o)

Hadde det ikke vært for Harry Nordmann ville Norge måtte importere røykere, liksom? Jepp! En sak for innvandringsdebatten.

:o)

Annonse

Det er jo ikke noe nytt at vi røykere blir uglesett av ikke-røykere.

Men jeg er faktisk møkklei det! Hadde det ikke vært for oss hadde ikke denne staten hatt råd til overleve mer enn 10 år! Det er avgifter fra tobakk og alkohol-salg som holder Norges økonomi oppe, folk er så opphengt i at vi røykere bidrar med økte utgifter pga dårligere helse mens sannheten er at vi pga høye avgifter betaler for våre egne sykdommer OG masse annet i statsbudsjettet! Norge hadde gått nedenom og hjem hadde det ikke vært for oss.

Og her bidrar vi med masse penger samtidig som vi kjøper et helt lovlig produkt - også skal vi tolerere og bli sett ned på i tillegg??? Da ser jeg mer ned på (med avsky) som leila er inne på, feite folk som står og tvinger i seg 20 pølser på fredag!

"Og her bidrar vi med masse penger samtidig som vi kjøper et helt lovlig produkt - også skal vi tolerere og bli sett ned på i tillegg???"

Vel, det er sånn det kommer til å bli. Sorry, men det er ikke min feil altså.

For det første bryr jeg meg ikke om hva som er harry eller ikke, gir rett og slett blaffen i hva andre synes om meg :-)

For det andre er det mange andre ting som vitner om svak viljestyrke: Avbitte negler, fedme (for de som kan hjelpe for det), overdrevent pengebruk etc etc.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg grøsser når jeg ser hender med sånn skikkelig nedbitte negler - vet ikke hvrofor, men det er ekkelt! Korte negler har jeg selv, men ikke nedbitte. Usj.

Hvis jeg tar turen til Sverige og kjøper røyk?!

Er jeg mer harry enn om jeg handler tobakken på Rema? Hva hvis jeg er ikke-røyker og handler kjøtt hos søta-bror?

Går'e an å værra dobbelt-harry? Trippel-harry? Harry i fjerde potens?

Nå babler jeg! *lusker ut*

;o)

Annonse

Er jeg mer harry enn om jeg handler tobakken på Rema? Hva hvis jeg er ikke-røyker og handler kjøtt hos søta-bror?

;o)

Du stiller et viktig spørsmål - men jeg kan desverre ikke svare. Hadde jeg måttet forholde meg til sånt, så hadde jeg nok før gått å hengt meg, Chloe - evt. fått noen andre til å handle for meg.

Gjest fanta

*lol*

Tror du virkelig at røykere finansierer sitt eget helsetilbud og i tillegg gir overskudd i statskassa?

At vi ikke koster mer enn vi smaker (vondt!)? ;o)

Hadde det ikke vært for Harry Nordmann ville Norge måtte importere røykere, liksom? Jepp! En sak for innvandringsdebatten.

:o)

Jeg vet!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...