Gå til innhold

Piercingsmykker over nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ronja

jeg har piercing i navelen, og har kjøpt mye fra ebay...kjempebillig..

få personen du kjøper av til å sende som gave, så slipper du moms og toll...

http://listings.ebay.com/aw/plistings/list/all/category15124/index.html

Takk! Der var det mye fint! :) Men hvordan betaler man? Visa? Flott om du kunne gi meg litt info om det, jeg er ganske grønn...

Gjest Ronja

jeg har piercing i navelen, og har kjøpt mye fra ebay...kjempebillig..

få personen du kjøper av til å sende som gave, så slipper du moms og toll...

http://listings.ebay.com/aw/plistings/list/all/category15124/index.html

Og en ting til... Hva betyr 3/8" 14 GAUGE? I millimeter? Takk for all hjelp! :)

Og en ting til... Hva betyr 3/8" 14 GAUGE? I millimeter? Takk for all hjelp! :)

3/8" står for lengden på smykket (staven)

her kan du gjøre om og se i mm eller cm:

http://www.sciencemadesimple.net/EASYlength.html

14 gauge er renheten på stålet.

meld deg inn i paypal

www.paypal.com

når du melder deg inn får du automatisk $5 på kontoen din.

senere kan du handle nesten alt på ebay, for de fleste godtar paypal betaling.

(paypal er en online betalingssentral, når du har meldt deg inn der sender de postanvisninger med det beløpet du skal betale til email adressen til selger du har kjøpt fra. du trenger ikke oppgi visakortet ditt til noen andre etter du har meldt deg inn der, og de gir det selvf. ikke videre.. jeg har vært medlem der i over 1 år og har aldri opplevd noe tull.)

Gjest Ronja

meld deg inn i paypal

www.paypal.com

(paypal er en online betalingssentral, når du har meldt deg inn der sender de postanvisninger med det beløpet du skal betale til email adressen til selger du har kjøpt fra. du trenger ikke oppgi visakortet ditt til noen andre etter du har meldt deg inn der, og de gir det selvf. ikke videre.. jeg har vært medlem der i over 1 år og har aldri opplevd noe tull.)

Får ikke registrert meg i paypal siden jeg bor utenfor USA, og hverken har zip eller state. Hvordan fikk du det til?

Annonse

meld deg inn i paypal

www.paypal.com

Kan det stemme da? Da sies det jo ingenting om tykkelsen. Mener da jeg har lest at gauge er tykkelsen - 14 er tynt, 0 er tykt o.s.v.......

"............................."

Får ikke registrert meg i paypal siden jeg bor utenfor USA, og hverken har zip eller state. Hvordan fikk du det til?

husker ikke, men enten så tror jeg det var en egen internasjonal blankett, ellers bruker du bare postnummer og stedet du kommer fra..

kan være jeg tar feil om gauge... trodde bare det var renhet(flau) ;-)

Lykke til, må bare si at det er lett å bli hekta på ebay... er du interessert i kjoler så må du søke på bridesmaid gown eller evening gown -MASSE fint og billigt..

husk at det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan søke etter...

Gjest Ronja

husker ikke, men enten så tror jeg det var en egen internasjonal blankett, ellers bruker du bare postnummer og stedet du kommer fra..

kan være jeg tar feil om gauge... trodde bare det var renhet(flau) ;-)

Lykke til, må bare si at det er lett å bli hekta på ebay... er du interessert i kjoler så må du søke på bridesmaid gown eller evening gown -MASSE fint og billigt..

husk at det er kun fantasien som setter grenser for hva du kan søke etter...

Takk skal du ha!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...