Gå til innhold

Til de få jeg kjenner litt her...

Anbefalte innlegg

Gjest tingeliing

Det er så mange med nesten like nick :

- tingeliin

- tingelin

- tingeling

- tingeliing(meg)

Derfor vil jeg bytte nick,har noen forslag til et nytt nick?

Jeg klarer ikke å finne på noe,og mange har jo vært her mye lenger enn meg,og vet sikkert litt om hvilke nick som ikke er i bruk :o))

Gidder dere??

Klem fra tingeliing :o)))))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53784-til-de-f%C3%A5-jeg-kjenner-litt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang nick, det var veldig greit med den "gamle" Doktor Online, for da fanst det ei liste over reserverte nick, og da gikk det an å sjå kva nick som var i registert for bruk. Den gongen var det berre 2 andre på Z, forövrig (og ingen Zirine, vi blir iblant forveksla...) Men det gjorde det lettare å velje, for ein slapp å ta eitt som var nesten likt eit anna. Slik skulle det vore enda, har eg ofte tenkt.

Men når det gjeld kva *du* skal velje har eg ingen innspill dessverre. Kjenner deg ikkje noko särleg heller, da. Men eg svarer jo lell, min vane tro ;-)

Ang nick, det var veldig greit med den "gamle" Doktor Online, for da fanst det ei liste over reserverte nick, og da gikk det an å sjå kva nick som var i registert for bruk. Den gongen var det berre 2 andre på Z, forövrig (og ingen Zirine, vi blir iblant forveksla...) Men det gjorde det lettare å velje, for ein slapp å ta eitt som var nesten likt eit anna. Slik skulle det vore enda, har eg ofte tenkt.

Men når det gjeld kva *du* skal velje har eg ingen innspill dessverre. Kjenner deg ikkje noko särleg heller, da. Men eg svarer jo lell, min vane tro ;-)

Hehe...ENDELIG fikk jeg svar på hvorfor Z*rine stadig bytter på å skrive nynorsk og bokmål! Har trudd dere var en jeg! Fort gjort ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...