Gå til innhold

Pokker ta 17. mai!

Anbefalte innlegg

Jeg liker rett og slett ikke 17 mai. Syns det er bare masse styr og ståk, har ikke lyst til å gå utenom døra i det hele tatt denne dagen! Traske i tog til beina er vond og sår i pensko som aldri rekker å bli inngått. Folk overalt, et mareritt når 2 åringen vil gå selv og blir borte i folkehavet. Ungene maser og skråler etter sin 20 is og sleper det nystrøkne flagget bortetter asfalten mens alle gamle damer myser stygt ...

Uff, kunne ramset opp i en time, men dere har vært med på det selv og vet vel hva jeg mener.

Men jeg må vel stille opp i år igjen, prøver å tenke på at dette er barnas dag, de skal for alle del få ha denne gleden. Men pokker heller om jeg liker det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53788-pokker-ta-17-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...