Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leide en film til ungene for en uke siden.(Småspionene)

Da vi hadde sett den , spurte kompisen til gutten min om han kunne få låne den også levere den på Statoil neste dag!

Helt greit det hvis du ringer mamma og spør først , sa jeg.

Joda moren sa det var greit og skulle få den levert neste dag.

Jadda ; nå ringte Statoil meg og lurte på hvor det ble av filmen!

Og det var 343 ; å betale nå!!

Skal få tak i den i dag , men erger meg for jeg kunne jo ha kjøpt 2 filmer for det!

Hilsen ei som ikke låner bort engang til!

PS : Ja , det er vel ikke lov heller å la andre låne den filmen en selv leier??!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53795-n%C3%A5-m%C3%A5-jeg-l%C3%A6re-%C3%A5hhh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du aner hvor mange slike saker vi har på biblioteket! Ungdommer (mest av dem) som låner på andres kort og som selvfølgelig reiser til India for 3 mnd eller mister boka i en brann eller ett eller annet og så blir korteieren stående ansvarlig for krav på kanskje tusenvis av kroner. Skjer stadig vekk. Og nekter vi å låne ut til alle kompisene så er vi selvfølgelig sidrumpa og åndssvake og gudvethva. Men nå nekter vi konsekvent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...