Gå til innhold

Verdens mest sexy er Anna

Anbefalte innlegg

"Tennisstjernen Anna Kournikova (21) har hoppet fra 32. til 1. plass på FHMs liste over verdens mest sexy kvinner."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7232064

Hva feiler det mennene våre??? Jeg hadde def. gått for Angelina Jolie hvis_jeg_hadde vært mann.

Fyfaen, det er deprimerende å ha bedre smak på damer enn det mennene selv har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53808-verdens-mest-sexy-er-anna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

8

• Lionn

6

• MsSophie

5

• McLoud

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Enig med Flisa Angelina Jolie (eller hvordan i all verden hun staver navnet) vill vært høyt oppe på min liste. Og Halle Berry.

Unnskyld at jeg forstyrrer, men det er altså_meg_du er enig med ang. Angelina Jolie - MEG.

Rett skal være rett *geipe til flisa*

Gjest KariV - dypt fortvilet over glitchen

Unnskyld at jeg forstyrrer, men det er altså_meg_du er enig med ang. Angelina Jolie - MEG.

Rett skal være rett *geipe til flisa*

Zirine - selvsagt er det du som har en uklandelig smak i kvinner! Beklager at jeg skrev flisa, blingset litt på nickene.

Mvh

Annonse

Gjest KariV - dypt fortvilet over glitchen

Du er ikke enig med meg, du er enig med gubben min!

Nok en gang: Sorry!!!

leste tråden på nytt. Du liker Meg Ryan. Selv synes jeg hun er kjempesøt, men milevis fra sexy. Men smaken er som baken, vet du!

Sommerklem

Hvem som bør ha 1. plassen er ikke så godt å si. Men det er ingen tvil om at Anna er flott. Jeg har liten sans for rangere jenter sånn.

Det er ikke bare utseende som teller, det personlige teller jo mer. Jeg vil ikke ha ei jente som er fin som f**** hvis jeg ikke liker personligheten hennes.

Men jeg jobber sammen med ei og hun er utrolig flott hun også, dæven dytte..........*hun gikk akkurat forbi*

Hvem som bør ha 1. plassen er ikke så godt å si. Men det er ingen tvil om at Anna er flott. Jeg har liten sans for rangere jenter sånn.

Det er ikke bare utseende som teller, det personlige teller jo mer. Jeg vil ikke ha ei jente som er fin som f**** hvis jeg ikke liker personligheten hennes.

Men jeg jobber sammen med ei og hun er utrolig flott hun også, dæven dytte..........*hun gikk akkurat forbi*

Ja jeg gjorde det! :-)))

"Men det er ingen tvil om at Anna er flott. Jeg har liten sans for rangere jenter sånn. Det er ikke bare utseende som teller, det personlige teller jo mer."

Jo, men nå skal dere ikke gifte dere da.

Vi ser på kvinner og vi ser på menn. Jeg er enig i at det personlige teller MASSE, men det betyr ikke at jeg ikke kan se på folk og finne dem vakre uten å kjenne dem. For det gjør jeg vettu. At de rykker opp og ned etter å ha blitt kjent med dem, er en annen sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...