Gå til innhold

Verdens mest sexy er Anna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

8

• Lionn

6

• MsSophie

5

• McLoud

5

Mest aktive i denne tråden

Det er noe rart med min rase, og det er i og for seg grunnen tll at jeg forsøker å stå fram som et ytterst sjeldent eksemplar av arten.

Enkelte av oss eier rett og slett ikke smak - noe som egentlig er godt for oss med smak - og hun Anna berta er da overhodet ingen Gud.

Hun er knapt nok tagbar.

Jeg fatter ikke hva det er med gutter og deres syn på damene med engang de får på seg en tennisuniform.

Nei, jeg er så flau på mine medsøstres vegne at jeg vurderer å skifte kjønn for å bevise galskapen. Dvs - jeg kunne skiftet kjønn, dratt på meg en tennisuniform, og tro meg, selv med mine 184 cm og 90 - 95 kg, så ville gutta falt for meg - bare pga uniformen.

Det er noe gærnt med veldig mange gutter, men ikke med meg.

Annonse

Gjest KariV

Siden jeg ikke har sett alle verdens damer, så kan jeg ikke rangere dem heller og si at "HUN er verdens mest sexy !"

Men jeg skjønner egentlig ikke at A. Jolie er så forbanna sexy !? Jeg likte ikke trynet hennes så veldig fra begynnelsen av heller, men ihvertfall ikke senere, fordi jeg har lest en del merkelige greier hun har sagt. Litt småforskrudd. Hun er skikkelig SÆR ! :-)

Anna er mer småpikesøt, så hva som gjør henne så sexy vet jeg ikke. Men jeg synes hun er det, jeg.

Hva kan jeg si - jeg liker det litt sære, jeg. Både hos jenter og gutter. AJ synes jeg faktisk framstår som et tenkende vesen - i motsetning til alle de programmerte hollywood-bærtene. Dessuten er jeg fan av Billy-Bob (hennes mann). Kul skuespiller...

Det er noe rart med min rase, og det er i og for seg grunnen tll at jeg forsøker å stå fram som et ytterst sjeldent eksemplar av arten.

Enkelte av oss eier rett og slett ikke smak - noe som egentlig er godt for oss med smak - og hun Anna berta er da overhodet ingen Gud.

Hun er knapt nok tagbar.

Jeg fatter ikke hva det er med gutter og deres syn på damene med engang de får på seg en tennisuniform.

Nei, jeg er så flau på mine medsøstres vegne at jeg vurderer å skifte kjønn for å bevise galskapen. Dvs - jeg kunne skiftet kjønn, dratt på meg en tennisuniform, og tro meg, selv med mine 184 cm og 90 - 95 kg, så ville gutta falt for meg - bare pga uniformen.

Det er noe gærnt med veldig mange gutter, men ikke med meg.

Tja, jeg vil vel si at Martina Navratilova ikke var særlig lekker, selv i tennisuniform.

Gjest seigdama

.....forunderlig at det bare dukker opp navn på kjendiser når man skal definere den ultimate skjønnhet. Mulig jeg er heldig, men jeg vil påstå at bare her på jobben er det ikke vanskelig å finne flere jenter som yter Anna rettferdig konkurranse. Anna er kjempenydelig hun, men du verden så mange andre det finnes..........også blant vanlige norske jenter.

Å ja, norske sykepleiere, finnes nesten ikke en som ikke er sexy blant dem.

Annonse

Tja, jeg vil vel si at Martina Navratilova ikke var særlig lekker, selv i tennisuniform.

Det vet jeg ikke hvem er, jeg har trossalt overhodet ikke greie på tennis.

Men av en eller annen grunn - sikkert de korte skjørtene - så blir tennisdamer ofte dratt fram som sexsymboler.

Den mest sexy dama på denne kloden for tiden, tror jeg er hun som blir sammen med Anakin Skywalker i den nye Star Wars-filmen (dronningen i den forrige).

Det vet jeg ikke hvem er, jeg har trossalt overhodet ikke greie på tennis.

Men av en eller annen grunn - sikkert de korte skjørtene - så blir tennisdamer ofte dratt fram som sexsymboler.

Den mest sexy dama på denne kloden for tiden, tror jeg er hun som blir sammen med Anakin Skywalker i den nye Star Wars-filmen (dronningen i den forrige).

Uff, nå fikk du meg til å føle meg eldgammel med mine 33 år!

M. Navratilova vant alle tennismatcher på 70 og 80 tallet. Stygg som juling, og "sto fram" som lesbisk for en del år siden.

Martina Hingis, som er i verdenstoppen i dag, er oppkalt etter henne.

Uff, nå fikk du meg til å føle meg eldgammel med mine 33 år!

M. Navratilova vant alle tennismatcher på 70 og 80 tallet. Stygg som juling, og "sto fram" som lesbisk for en del år siden.

Martina Hingis, som er i verdenstoppen i dag, er oppkalt etter henne.

Det er ikke du som er gammel, det er bare jeg som ikke aner hva noen tennis stjerner heter. Den siste jeg husker er Bjørn Borg :)

Gjest (ikke undertegnet)

Det er helt sant Clouder`n. Man skulle vært mann eller lesbe.

Av dolerne vil jeg holde en knapp på gyrken, som forøvrig har mye til felles med Catherina Zeta Jones.

Ja, og så har jeg sett bilde av Zuul. Hun var til å spise opp.

Jeg kjenner gyrken (men det vet ikke hun)

Fru Zeta Jones er nok i en høyere liga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...