Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag så jeg jaggu en grevling. Sprang på de korte stubbene sine over veien. Skulle sikkert i en eller annen hage for å ramponere *FNYS*

Jeg bruker forøvrig grevlingkjøtt i suppa.......

..........grevlingkjøtt går greit, for ikke å nevne daukjøtt...........

Annonse

Gjest retvizan

I dag så jeg jaggu en grevling. Sprang på de korte stubbene sine over veien. Skulle sikkert i en eller annen hage for å ramponere *FNYS*

Jeg bruker forøvrig grevlingkjøtt i suppa.......

Jaha, er durer du løs med grevlingtrakassering på høyt nivå. Skamme seg langt nedi muleposen, skulle du!

Her har jeg lagt ned tid og energi i tråden din om bordskikk, gitt av mitt store hjerte sånn at du skal få slafse mest mulig kliss i deg, og så er dette takken?!!!!

*Drittsur*

Pøhh, eselkjøtt hører hjemme i fruktsuppe.

Smaken er forskjellig, vet du. Ingenting slår marinert eselkjøtt i suppa. Det er faktisk anbefalt av Supperådet.

Det skal være små, flate stykker. Dette oppnås best ved å kjøre traktoren over kjøttstykkene et par ganger.

(Smiler søtt opp til Joppe tre linjer over seg).

Gjest retvizan

Smaken er forskjellig, vet du. Ingenting slår marinert eselkjøtt i suppa. Det er faktisk anbefalt av Supperådet.

Det skal være små, flate stykker. Dette oppnås best ved å kjøre traktoren over kjøttstykkene et par ganger.

Høydepunktet er selve slaktinga.

Gjest Joppe

((((((HYYYYLLLL)))))))

Annonse

...anything goes! :o)

Men det avhenger litt av hva som er tilgjengelig. Saltkjøtt funker bra, nesten uansett hva det er. Men salt lammekjøtt er helt klart spesielt godt. Svineknoke også, hvis det skal være salt, da. Ellers er storfekjøtt også snadder. :o)

I det hele tatt er hovedsaken å ha godt kjøtt i suppa.

:o)

Har jeg dårlig råd blir det fårikålkjøtt eller samme typen i okse.

Ved enda dårligere råd kun grillpølser eller hjemmelagde kjøttboller.

Har jeg god råd og finner ferskt oksekjøtt som ikke er egnet som biff uansett hvor langt man strekker seg,er det dette og lammekjøtt uten ben(ikke salt eller røkt) jeg foretrekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...