Gå til innhold

Et utrolig kjedelig innlegg om å studere

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Hehehe. :-)

STEATORÈ er et bedre ord for fettavføring. Men hvordan blir man vant til sånt, da? Jeg kommer sannsynligvis også til å velge psykiatrien, takke meg til stoffutløste psykoser og fysisk utagering framfor skitlukt fra morgen til kveld....

"Men hvordan blir man vant til sånt, da?"

Man blir det ikke. Jeg er ei pingle av dimensjoner når det gjelder de uhumskhetene som strømmer ut av naturlige kroppsåpninger. Ja, unntatt blod da, det er kult.

Utageringer på psyk er også helt greit. Jeg fikk riktignok knust kjevebeinet som et resultat av et sånt actionopplegg, men pytt pytt. Ikke jeg som får regninga på alle broene og kronene. ;-)

Fortsetter under...

landsbyidioten

"Men hvordan blir man vant til sånt, da?"

Man blir det ikke. Jeg er ei pingle av dimensjoner når det gjelder de uhumskhetene som strømmer ut av naturlige kroppsåpninger. Ja, unntatt blod da, det er kult.

Utageringer på psyk er også helt greit. Jeg fikk riktignok knust kjevebeinet som et resultat av et sånt actionopplegg, men pytt pytt. Ikke jeg som får regninga på alle broene og kronene. ;-)

Nei, et knust kjevebein er vel ikke noe å klage på for en som syns blod er kult? ;-)

landsbyidioten

Jeg synes ikke sånt er uinteressant jeg. Det er no såå. Du får ha en interessant studietid videre uansett. Lykke til.

Lurte også på hva slags studie du er inne på? Tidlig i studiet er du iallfall, ser det ut som...:-)))

mvh

2. året på sykepleien. Snart ferdig... :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...