Gå til innhold

FU: Søtt eller salt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, hvis du tenket på snop så er salt definitivt best. Jeg er mer potetgull/popcorn typen enn sjokolade/smågodt typen. Det samme gjelder forøvrig middager, jeg har store problemer med å føle at grøt og pannekaker er middag, og jeg liker ikke å blander søtt med salt som f.eks. rosiner i indiske gryter eller ananas på pizza.

Annonse

Gjest retvizan

Jo mer jo bedre !!! *S*

Synd at det man liker allerbest stort sett er usunt / umoralsk eller noe annet som begynner på U. Ikke at jeg alltid bryr meg men .....

Vi får lage en FFFU-klubb, he he.

Fram For Flere U-er.

Har du forresten observert at umoral som regel er knytta opp mot underliv?

Annonse

Gjest punkyB

Vi får lage en FFFU-klubb, he he.

Fram For Flere U-er.

Har du forresten observert at umoral som regel er knytta opp mot underliv?

Vet ikke om det har noe med U-en å gjøre jeg UUUUUnderliv - det må jo bare bli heftet med umoral. Men et liv uten U'er hadde vært kjedelig !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...