Gjest Geir Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Kommer helt an på sammenhengen, søtt til Risengrynsgrøt og salt til Øl ! 0 Siter
Tornerose Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Tja, hvis du tenket på snop så er salt definitivt best. Jeg er mer potetgull/popcorn typen enn sjokolade/smågodt typen. Det samme gjelder forøvrig middager, jeg har store problemer med å føle at grøt og pannekaker er middag, og jeg liker ikke å blander søtt med salt som f.eks. rosiner i indiske gryter eller ananas på pizza. 0 Siter
Zarine Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Søtt! Søtt!! Søtt!!! Absolutt. Ikkje noko konkurranse i det heile tatt. For husbond er det salt (og helst fett) for alle penga, så vi stel aldri kvarandres godt ;-) 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Ja takk, begge deler. :-) Enig med du !! :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Enig med du !! :-) Vi er nok utprega pose-og-sekk mennesker. ;-) 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Vi er nok utprega pose-og-sekk mennesker. ;-) Jo mer jo bedre !!! *S* Synd at det man liker allerbest stort sett er usunt / umoralsk eller noe annet som begynner på U. Ikke at jeg alltid bryr meg men ..... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Jo mer jo bedre !!! *S* Synd at det man liker allerbest stort sett er usunt / umoralsk eller noe annet som begynner på U. Ikke at jeg alltid bryr meg men ..... Vi får lage en FFFU-klubb, he he. Fram For Flere U-er. Har du forresten observert at umoral som regel er knytta opp mot underliv? 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Vi får lage en FFFU-klubb, he he. Fram For Flere U-er. Har du forresten observert at umoral som regel er knytta opp mot underliv? Vet ikke om det har noe med U-en å gjøre jeg UUUUUnderliv - det må jo bare bli heftet med umoral. Men et liv uten U'er hadde vært kjedelig !!! 0 Siter
naiv Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Det valget bør man slippe å bli utsatt for. Like godt begge deler. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Ved siden av alkohol: salt Dagen derpå: SALT! (..og gjerne fett) Rett før mensen: Søtt, søtt og atter søtt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.