Gjest hybelboer Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hva i alle dager har skjedd i en annen verden? "Alle" er jo døde? Folk har sittet inne og jeg skjønner ikkeno... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53858-en-annen-verden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynx Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Det har skiftet til en ny sesong, som du ser av åpningsvignetten, og jeg tror det har gått minst ett år eller kanskje to - som du ser av hvor mye Jacob har vokst. Ellers er det som sagt en del som har dødd siden sist (Camilla, Lillemor og Maria, selv om Maria døde etter at den nye omgangen med episoder kom i gang), noen har flyttet (Alex og Helena er i Chile, Nora og Ylva i Italia og Julia er også borte. Kanskje hun er flyttet til faren sin? Rebecka er "et eller annet sted", men lever i alle fall. Oscar har ikke vist seg. Han hadde vel avtale om å reise utenlands med Charlie, så vi får tro at han har gjort det.) og Daniel har, som du sikkert har fått med deg, sittet i fengsel for et drap han ikke har begått. De nye personene er: Jennifer, som nettopp har begynt å jobbe for Gustav; Alice, som er Fridas tante og skal hjelpe henne med å drive kafèen; Louise, som Mikael traff da han var i militæret og inviterte til å bo hos seg (i fylla, for han husket ikke at han hadde gjort det) og Olov, som er Gustavs utenomekteskapelige og "hemmelige" sønn. Var det mer du lurte på, så bare spør ;-). En annen verden er nemlig _min_ såpeserie - den absolutt eneste jeg ser - og jeg prøver å følge med.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53858-en-annen-verden/#findComment-218720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hybelboer Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Det har skiftet til en ny sesong, som du ser av åpningsvignetten, og jeg tror det har gått minst ett år eller kanskje to - som du ser av hvor mye Jacob har vokst. Ellers er det som sagt en del som har dødd siden sist (Camilla, Lillemor og Maria, selv om Maria døde etter at den nye omgangen med episoder kom i gang), noen har flyttet (Alex og Helena er i Chile, Nora og Ylva i Italia og Julia er også borte. Kanskje hun er flyttet til faren sin? Rebecka er "et eller annet sted", men lever i alle fall. Oscar har ikke vist seg. Han hadde vel avtale om å reise utenlands med Charlie, så vi får tro at han har gjort det.) og Daniel har, som du sikkert har fått med deg, sittet i fengsel for et drap han ikke har begått. De nye personene er: Jennifer, som nettopp har begynt å jobbe for Gustav; Alice, som er Fridas tante og skal hjelpe henne med å drive kafèen; Louise, som Mikael traff da han var i militæret og inviterte til å bo hos seg (i fylla, for han husket ikke at han hadde gjort det) og Olov, som er Gustavs utenomekteskapelige og "hemmelige" sønn. Var det mer du lurte på, så bare spør ;-). En annen verden er nemlig _min_ såpeserie - den absolutt eneste jeg ser - og jeg prøver å følge med.... Hvem var det Daniel hadde "myrdet" da? Og hvordan døde alle sammen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53858-en-annen-verden/#findComment-218831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynx Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hvem var det Daniel hadde "myrdet" da? Og hvordan døde alle sammen? Tom og Daniel hadde en skikkelig fyllefest sammen med to jenter de tydeligvis ikke kjente fra før. Hvor de var hen, er jeg ikke sikker på, men det var enten i en leilighet eller på et hotell. Uansett, da de kommer til seg selv, ligger den ene jenta død på golvet og den andre er borte. Tom får panikk og stikker av, og siden han er redd for at Maria skal gå fra ham når hun får vite at han har vært utro, nekter han på at det har vært mer enn en jente der - hun som er død og som var sammen med Daniel. Akkurat hva hun døde av har ikke jeg fått med meg, men Daniel blir dømt, i alle fall. Siden han bare satt i fengsel i et halvt år, vet jeg ikke helt hva dommen gikk ut på - uaktsomt drap, eller noe sånt, kanskje? Lillemor kolliderte da hun prøvde å ta igjen en buss Morgan var med i, for å ordne opp i en misforståelse mellom ham og Karin. Frida var også med, men ble ikke skadet. Da de nye episodene startet var Lillemor nettopp død, så hun hadde nok ligget i koma ganske lenge. Camilla døde i en gasseksplosjon i Rebeckas leilighet. Det skjedde fordi Oscar slukket flammen på Rebeckas gasskomfyr da han dyttet henne overende så hun besvimte. Etterpå stakk han av, og det var det siste vi har sett til ham. Camilla kom for å hente noe i leiligheten og så at Rebecka lå besvistløs på golvet, og så smalt det. Barnevognen med Jacob sto igjen på gangen, så han ble ikke skadet. Rebecka overlevde også, men hvor det er blitt av henne har vi ikke fått vite. Maria døde som sagt etter at de nye episodene startet. Hun kjørte av veien etter en krangel med Gustav, og Tom bebreider derfor Gustav for ulykken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53858-en-annen-verden/#findComment-219653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hybelboer Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Tom og Daniel hadde en skikkelig fyllefest sammen med to jenter de tydeligvis ikke kjente fra før. Hvor de var hen, er jeg ikke sikker på, men det var enten i en leilighet eller på et hotell. Uansett, da de kommer til seg selv, ligger den ene jenta død på golvet og den andre er borte. Tom får panikk og stikker av, og siden han er redd for at Maria skal gå fra ham når hun får vite at han har vært utro, nekter han på at det har vært mer enn en jente der - hun som er død og som var sammen med Daniel. Akkurat hva hun døde av har ikke jeg fått med meg, men Daniel blir dømt, i alle fall. Siden han bare satt i fengsel i et halvt år, vet jeg ikke helt hva dommen gikk ut på - uaktsomt drap, eller noe sånt, kanskje? Lillemor kolliderte da hun prøvde å ta igjen en buss Morgan var med i, for å ordne opp i en misforståelse mellom ham og Karin. Frida var også med, men ble ikke skadet. Da de nye episodene startet var Lillemor nettopp død, så hun hadde nok ligget i koma ganske lenge. Camilla døde i en gasseksplosjon i Rebeckas leilighet. Det skjedde fordi Oscar slukket flammen på Rebeckas gasskomfyr da han dyttet henne overende så hun besvimte. Etterpå stakk han av, og det var det siste vi har sett til ham. Camilla kom for å hente noe i leiligheten og så at Rebecka lå besvistløs på golvet, og så smalt det. Barnevognen med Jacob sto igjen på gangen, så han ble ikke skadet. Rebecka overlevde også, men hvor det er blitt av henne har vi ikke fått vite. Maria døde som sagt etter at de nye episodene startet. Hun kjørte av veien etter en krangel med Gustav, og Tom bebreider derfor Gustav for ulykken. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53858-en-annen-verden/#findComment-220563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.