Gå til innhold

FU til gutta - drømmebikinien

Anbefalte innlegg

Hvordan ser drømmebikinien deres ut?

Jajaja, vet det finnes utallige _veldig_ sexye, men sånne som er _litt_ anstendige?

Farge?

Stropper? Knyting?

G-streng?

Tanga?

Trekant eller push-up?

Skal kanskje kjøpe meg ny bikini skjønner dere ;-) Hvis den jeg har ikke er bra nok *glis*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53863-fu-til-gutta-dr%C3%B8mmebikinien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen aning, og personlig synes jeg vel at utseende på bikinien er rimelig uinteressant.

Det er bare dere jenter som helt alene skaper et sånt merkelig hysteri rundt hva dere går kledd i. Vi gutta kjenner ikke igjen bikinien dere har gått i den dagen vi så dere på stranda, uansett.

Har ingen aning, og personlig synes jeg vel at utseende på bikinien er rimelig uinteressant.

Det er bare dere jenter som helt alene skaper et sånt merkelig hysteri rundt hva dere går kledd i. Vi gutta kjenner ikke igjen bikinien dere har gått i den dagen vi så dere på stranda, uansett.

Hehehe...

*skriver opp badedrakt med hengerumpe på handlelista*

Gjest Baloo

Nettopp, vi ser på ansiktet vi. Sant?

Hehehe...

*skriver opp badedrakt med hengerumpe på handlelista*

Det er klart.. enkelte unntakk finnes selvsagt, men dersom du går i en sånn gammeldags bestemorsbadedrakt, da vil vi i hvertfall huske den til neste gang :)

Det er ikke klærne, bikinier, whatever, som gjør deg til den du er, og det vet faktisk vi gutta. Dere jenter tror at klær gjør underverker og her tar dere så feil. De eneste som husker kledningen deres dagen etterpå er andre jenter.

Annonse

Gjest nunnu

Jeg er ikke en av gutta, men jeg TROR at mange synes at den beste er en man KLER... Og det er litt forskjellig...

Dessuten liker man mindre og mer utfordrende bikinier på ANDRE damer som man kan kikke på enn på ens egen dame. For de andre skal ikke glo FOR mye på henne :-)

Personlig ser jeg på helheten, men ansiktet er nok noe av det første jeg ser på, ja.

Etter det ser jeg på rumpa, og det er ofte den jeg bruker mest tid på å studere.

Man er da mannfolk for faen!

Men hvis man har feil klær på, kan man ikke se rumpa engang.

Ergo er det VIKTIG hvordan man kler seg.

Dessuten kan bakparten bli meget ypperlig i noen bukser, mens andre klemmer den sammen til en uformelig klump.

Sist men ikke minst: Guttas bekledning på stranda har mye å si for damene. Ikke ettersittende små badebukser, men shorts!

Takk for oppmerksomheten.:o)

Men hvis man har feil klær på, kan man ikke se rumpa engang.

Ergo er det VIKTIG hvordan man kler seg.

Dessuten kan bakparten bli meget ypperlig i noen bukser, mens andre klemmer den sammen til en uformelig klump.

Sist men ikke minst: Guttas bekledning på stranda har mye å si for damene. Ikke ettersittende små badebukser, men shorts!

Takk for oppmerksomheten.:o)

Jassåja.. "ikke ettersittende små shorts? Så det var derfor eksen min ifjor prakket på meg enn sånn en, slik at hun skulle få meg for seg selv? :)

Jeg liker denne lille trange shortsen min jeg, men sier du at jeg ikke bør bruke den??? :)

Jassåja.. "ikke ettersittende små shorts? Så det var derfor eksen min ifjor prakket på meg enn sånn en, slik at hun skulle få meg for seg selv? :)

Jeg liker denne lille trange shortsen min jeg, men sier du at jeg ikke bør bruke den??? :)

*flire*

Det var nok for å holde deg for seg selv, ja!

Hold opp, går du med mini "sykkelshorts" på stranden?

NÅ føler jeg meg gammel her.....

Kanksje jeg tar feil.

*flire*

Det var nok for å holde deg for seg selv, ja!

Hold opp, går du med mini "sykkelshorts" på stranden?

NÅ føler jeg meg gammel her.....

Kanksje jeg tar feil.

Jeg må innrømme at jeg aldri i mine villeste fantasier ville gått til anskaffelse av et slikt plagg selv, men nå må det også sies at jeg i fjor sommer var i rimelig grei trent form, og jeg syntes jeg kledde den.

Men jeg drar nok på meg en lengre shorts i år, og så får jeg heller bruke den lille til bading.

Det tar seg også jævla dårlig ut hvis man er uheldig med blodtilførselen i visse organer, om man går i et slikt lite plagg.

Jeg må innrømme at jeg aldri i mine villeste fantasier ville gått til anskaffelse av et slikt plagg selv, men nå må det også sies at jeg i fjor sommer var i rimelig grei trent form, og jeg syntes jeg kledde den.

Men jeg drar nok på meg en lengre shorts i år, og så får jeg heller bruke den lille til bading.

Det tar seg også jævla dårlig ut hvis man er uheldig med blodtilførselen i visse organer, om man går i et slikt lite plagg.

Trodde ikke bananer hadde særlig mye blod?

*S*

Annonse

*Henter t-skje*

Men hva om "den" plutselig avslører seg selv i honnør til en vakker bakpart???

Svært synlig i en slik liten sak du har på deg...*S*

Ja, det var nettopp mitt poeng også - pinlige greier.

Men jeg går jo ikke i en slik til vanlig, dessuten kan jeg vel telle på en finger de gangene jeg var på stranda i fjor, og dermed brukte denne minimale, ettersittende saken.

Det må for øvrig sies at jeg ikke har det problemet at den gjør honnør i utide. I tide gjør den alltid honnør når jeg vil at den skal gjøre det :)

Ja, det var nettopp mitt poeng også - pinlige greier.

Men jeg går jo ikke i en slik til vanlig, dessuten kan jeg vel telle på en finger de gangene jeg var på stranda i fjor, og dermed brukte denne minimale, ettersittende saken.

Det må for øvrig sies at jeg ikke har det problemet at den gjør honnør i utide. I tide gjør den alltid honnør når jeg vil at den skal gjøre det :)

*storflirer*

Så lar vi det ligge med den replikken.

Det er klart.. enkelte unntakk finnes selvsagt, men dersom du går i en sånn gammeldags bestemorsbadedrakt, da vil vi i hvertfall huske den til neste gang :)

Det er ikke klærne, bikinier, whatever, som gjør deg til den du er, og det vet faktisk vi gutta. Dere jenter tror at klær gjør underverker og her tar dere så feil. De eneste som husker kledningen deres dagen etterpå er andre jenter.

Åh, søren...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...