Gå til innhold

Er sjokkert over alle som..

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

forandrer seg såå mye at de ikke er til å kjenne igjen!!

Ett eksempel er ei vennine av meg:

Selvsagt har hun olje innleg i bh og bikini ,"spleiset" hår som er bleiket sammen med sitt eget ( som i utgangs punktet er kort) ,masse sminke hver dag er et must , barbere legger , armhuler og mus må gjøres hver dag ,tegne leppene større enn de egentlig er må selvsagt til , nappe øyenbryn ; ja de må jo se ut som tynne strekene for å fremheve øynene som igjen er oversminket!!

Etc...etc....

Ja dere skulle sett hvordan hun så ut uten alt dette!

Juks og atter juks : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53864-er-sjokkert-over-alle-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste jukser vel litt. Selv ser jeg ingenting galt i at man forsøker å se sitt aller beste ut, dessverre er jeg altfor lat til det selv...= )

Men jeg skjønner ikke dette når kvinner er så oppehengt i hva andre kvinner gjør. Lurer på om menn er slik når andre menn begynner med tupeer.

Men hvorfor plager det deg egentlig at hun "jukser" som du sier??

Gjest dollyduck

De fleste jukser vel litt. Selv ser jeg ingenting galt i at man forsøker å se sitt aller beste ut, dessverre er jeg altfor lat til det selv...= )

Men jeg skjønner ikke dette når kvinner er så oppehengt i hva andre kvinner gjør. Lurer på om menn er slik når andre menn begynner med tupeer.

Men hvorfor plager det deg egentlig at hun "jukser" som du sier??

Høres ut som det er et aldri så lite snev av sjalusi og misunnelse i innlegget ditt...,-)

Antar at venninen din gjør det for å føle seg vel, det må hun få lov til uten å bli kritisert.

Gjest (ikke undertegnet)

Høres ut som det er et aldri så lite snev av sjalusi og misunnelse i innlegget ditt...,-)

Antar at venninen din gjør det for å føle seg vel, det må hun få lov til uten å bli kritisert.

Jeg er absolutt ikke sjalu , jeg er selv modell!

Men synes at det naturlige skal komme frem!!

Tenk på de gutta som tror de har fått DEN damen , helt til det viser seg at hun verken har pupper eller ser ut i det hele tatt?!!!

Juks og atter juks

Hilsen naturlig skjønnhet er det flotteste!

Tenk på de gutta som tror de har fått DEN damen , helt til det viser seg at hun verken har pupper eller ser ut i det hele tatt?!!!

Juks og atter juks

Selvom du er modell, kan det vel være mennesker som er penere enn deg??

Ærlig talt, så ser ikke jeg mange modeller som er pene i dag...

Gjest dollyduck

Juks og atter juks

"helt til det viser seg at hun ikke har pupper eller ser ut i det hele tatt"...

det naturlige er jo tydeligvis ikke bra nok....

Hva gjør forresten deg til dommer over hva som er pent, det at du selv får betalt for å være "det"?

Er forøvrig enig med Cellie under her..

Annonse

Juks og atter juks

Og at hun ikke har pupper, vil selvsagt si at hun ikke er verdt å samle på? Hva slags overfladisk menneske er du egentlig? Kan vel hende guttene ser henne for hvem hun er under all "pynten" vel. Det gjør tydeligvis ikke du!

Gjest malun

Juks og atter juks

A-ha: Du er selv modell, og derfor irriterer det deg at andre jukser seg til et godt utseende, når du har det helt naturlig?

De som ikke har fått modellutseende helt av seg selv, må vel få lov til å pynte på utseende sitt som best de kan?

Når det er sagt, er det jo ikke all pynt som er like lekkert...men det er en helt annen diskusjon!

Juks og atter juks

"Jeg er selv modell".....

Ikke så vanskelig å la det naturlige komme fram når man er drit-pen og ung!

Æsj!

*fnyser av unge modeller som argumenterer mot juks*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...