Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hørte på nyhetene nå netopp at de hadde funnet en baby død i skogen ( i Sverige).

Moren til denne babyen lot politiet ransake hjemmet hennes hvor de fant det andre barnet henne i fryseren!!

Hva er det som foregår med slike folk , hvordan kan en drepe sine egne barn??

Helt usmaklig og utrolig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53868-fyttikatte-s%C3%A5-utrolig-uvirkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usmaklig?

Neppe det rette ordet. Jeg kaller det tragisk.

Og det er forferdelig at hun ikke har fått hjelp tidligere. Lurer på om hun la ut barnet for å oppdages, jeg.

Det er ikke mulig for en normal person å forestille seg en slik handling.

Stakkars menneske!

Usmaklig?

Neppe det rette ordet. Jeg kaller det tragisk.

Og det er forferdelig at hun ikke har fått hjelp tidligere. Lurer på om hun la ut barnet for å oppdages, jeg.

Det er ikke mulig for en normal person å forestille seg en slik handling.

Stakkars menneske!

Det viser seg visst at det er 3 barn som er drept!

I tilegg hadde daglig omsorg for en gutt på 13 år og andre barn som bor hos fedrene!

Denne gutten skal visst være den som blant annet har tipset politiet!

Uff : (

Annonse

Gjest grøsser

Det viser seg visst at det er 3 barn som er drept!

I tilegg hadde daglig omsorg for en gutt på 13 år og andre barn som bor hos fedrene!

Denne gutten skal visst være den som blant annet har tipset politiet!

Uff : (

Hvor har du fått tre barn fra ?

Det har de ikke nevnt på nyhetene jeg hører på eller Nettavisen ...... der er det fortsatt bare to .

Hvor har du fått tre barn fra ?

Det har de ikke nevnt på nyhetene jeg hører på eller Nettavisen ...... der er det fortsatt bare to .

GUSTAVSBERG (VG) "I denne blokka bodde mammaen sammen med sin 13 år gamle sønn. I fryseren lå to drepte babyer. "

Jeg leste visst litt feil...(tolket).

Da jeg leste at de hadde funnet denne babyen i skogen , også leste at de fant 2 drepte babyer i fryseren!???

Litt rart skrevet?

GUSTAVSBERG (VG) "I denne blokka bodde mammaen sammen med sin 13 år gamle sønn. I fryseren lå to drepte babyer. "

Jeg leste visst litt feil...(tolket).

Da jeg leste at de hadde funnet denne babyen i skogen , også leste at de fant 2 drepte babyer i fryseren!???

Litt rart skrevet?

Den de fant i skogen, hadde nok vært i fryseren inntil nylig.

Slik jeg oppfattet de, dreier det seg om én sønn hun bodde sammen med, to døtre som bor hos fedrene, og to drepte spebarn. Men det er ikke alltid tabloidene er så nøye med detaljene når de lukter god sak.

Utrolig tragisk for absolutt alle de involverte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...