Gå til innhold

Greier ikke å slappe av hjemme.

Anbefalte innlegg

Gjest petra

Jeg greier nesten aldri å slappe av hjemme fordi det er alltid noe rot og skitt som skulle vært tatt. Har ofte tenkt at bare jeg hadde greid og fått alt skikkelig ryddig og rent i huset så skal jeg greie å slappe av og nyte livet. Har en mann som nesten ikke løfter en finger i husarbeidet siden han har full jobb og jeg har halv jobb.

Tror vi trenger en ordentlig ferie i år hvor vi reiser bort. Jeg synes også slikt husarbeid er forferdelig lite givende og kjedelig. Misunner dem som virkelig greier å slappe av og gi blaffen i møkk og rot.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53885-greier-ikke-%C3%A5-slappe-av-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer heller ikke å slappe av når huset er rotete og skittent så det forstår jeg kjempegodt. Da blir jeg oftest litt aggressiv og maser på ungene at de skal rydde etter seg. Heldigvis har jeg fått 5 timer hjelp i huset nå og det hjelper godt.

Kanskje det kunne vært en ide å ansette en vaskehjelp et par timer i uka så kunne dere fikset det sammen.

Gjest sevenup

1 godt råd til deg: Hiv mest mulig :-)

Har nettopp tatt en nådeløs (!) gjennomgang av hva som ligger i hyller, skuffer og skap. Nå er en stor mengde borte, og gjett hva, det er MYE lettere å holde orden. ikke minst mener mannen min det, og hjelper til mer enn før :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...