Spenning Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Det er dobbelt så dyrt å fly tur retur Nord-Noge enn det er for to uker i syden med hotell:-(( Svenskene slipper med under det halve. Skal vi ikke snart få konkuranse i flytrafikken i Norge? 0 Siter
jacob Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Kukhuene i staten må se til å endre betingelsene for å drive denslags virksomhet i Norge slik at dustene i SAS blir utsatt for konkurranse. Migsystem. 0 Siter
Cmoo Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Tenker du på vanlige ikke rabatterte billetter nordover da, sammelignet med restplasser til syden, eller sommerflybilletter til 1695.- for voksne og 240,- for barn, sammenlignet med vanlig sydenpris? Sist jeg sjekket, kostet det over 12 000.- for vanlige sydenbilletter for 2 voksne og 2 barn i samme periode... 0 Siter
Amiga Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Tenker du på vanlige ikke rabatterte billetter nordover da, sammelignet med restplasser til syden, eller sommerflybilletter til 1695.- for voksne og 240,- for barn, sammenlignet med vanlig sydenpris? Sist jeg sjekket, kostet det over 12 000.- for vanlige sydenbilletter for 2 voksne og 2 barn i samme periode... Hvilke ungdomsrabatter gir de nå for tiden? Tenker nå på LPA - TOS, kun en vei. Er det noen særlig forskjell på priser på KML/Braathen og Spanair/Iberia/SAS? Jeg mener det er de valmulighetene som finnes!? 0 Siter
Cmoo Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Hvilke ungdomsrabatter gir de nå for tiden? Tenker nå på LPA - TOS, kun en vei. Er det noen særlig forskjell på priser på KML/Braathen og Spanair/Iberia/SAS? Jeg mener det er de valmulighetene som finnes!? Oh...kan jeg få sjekket det imorgen? Må lete etter billigste alternativ i Amadeus... Gi meg mailadr din, så kan jeg sende deg en mail fra jobben...(Har du sjekket Kilroy?) 0 Siter
Amiga Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Oh...kan jeg få sjekket det imorgen? Må lete etter billigste alternativ i Amadeus... Gi meg mailadr din, så kan jeg sende deg en mail fra jobben...(Har du sjekket Kilroy?) Nei jeg har ikke sjekket Kilroy, har ikke hørt om de en gang! :-) Han er skoleelev, 18 år, norsk statsborger bosatt i Spania. [email protected] 0 Siter
Spenning Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 Nei jeg har ikke sjekket Kilroy, har ikke hørt om de en gang! :-) Han er skoleelev, 18 år, norsk statsborger bosatt i Spania. [email protected] Sommertilbud Oslo -Tromsø Braathen 1699, *klem* 0 Siter
Cmoo Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Nei jeg har ikke sjekket Kilroy, har ikke hørt om de en gang! :-) Han er skoleelev, 18 år, norsk statsborger bosatt i Spania. [email protected] Jeg sjekker imorgen, og sender deg en mail =) Du kan jo sjekke her http://www.kilroy.no og denne er også spesialisert på ungdommer http://www.statravel.no/indexframe.php De er vanligvis veldig gode på sånt, men jeg aner ikke om hvordan det er å reise fra Spania... 0 Siter
Amiga Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Sommertilbud Oslo -Tromsø Braathen 1699, *klem* Men det er vel T/R? 0 Siter
Nyco Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Vi kjører bil oppover siste helga i juni. Vil du bli med? :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.