Gå til innhold

Hjelp til side, Citoyen eller andre

Anbefalte innlegg

Heisann

Holder på med en webside, og sitter ganske fast. På siden er det en leftframe med linker over innholdet. Dette er et slikt fold out script, slik at når en trykker på hovedlinken, så kommer det flere linker opp under.

Så til problemet mitt; Når jeg trykker en av linkene i fold out scriptet, så ønsker jeg at siden skal åpnes i _rbot (altså nederste høyre ramme av et nestet hieraki.)

Men er det scriptet som definerer hvor linkene skal åpnes, eller kan jeg gå fysisk inn i html koden og skrive dette. Har forsøkt å skrive "target value=" _rbot, men får det ikke til å fungere.

Jeg klarer liksom ikke lese det av scriptet, og er takknemlig for noen gode ideer.

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53964-hjelp-til-side-citoyen-eller-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan har du laget den menyen? Kan Dreamweaver og Front Page gjøre det?

Nei, du må legge inn et script i html koden for å få det til.

Det er et Java script som er brukt her.

Det finnes mange slike script rundt omkring på nettet, og med litt tilpassing så fungerer det greit sammen med f.eks Front page som vi bruker her på resten av siden.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...