Gå til innhold

Skal noen se filmen med denne filmusikken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• red

5

• Lionn

5

• Cmoo

4

Mest aktive i denne tråden

Klart den skal sees! Kan man slippe unna det når man er gift med en mann som har Star Wars filmene i fem utgaver? Her jeg sitter foran pc`en teller jeg også 23 star wars effekter, som kjærlighet-på-pinne-holdere i form av Darth Vader og lignende. Mannen er 33. Man skulle ikke tro det...

:o)

Klart den skal sees! Kan man slippe unna det når man er gift med en mann som har Star Wars filmene i fem utgaver? Her jeg sitter foran pc`en teller jeg også 23 star wars effekter, som kjærlighet-på-pinne-holdere i form av Darth Vader og lignende. Mannen er 33. Man skulle ikke tro det...

:o)

Det er gutter i den alderen som er de verste!

Gleder meg som en unge til å se filmen, og vurderer seriøst og bytte ut den latterlig fine rumpa jeg har som bakgrunnsbilde på maskinen min, med et eller annet bilde fra Star Wars :)

Annonse

Er det han som ikke liker sport også?

Ja, ihvertfall ikke fotball. Men han liker motorsport. Det kompenserer jo litt.

Og så har han veldig god greie på biler og har ingen ringer på fingrene. Heller ikke piercing i pikken. Så jeg kan vel konkludere med at han er hetero.

Ja, ihvertfall ikke fotball. Men han liker motorsport. Det kompenserer jo litt.

Og så har han veldig god greie på biler og har ingen ringer på fingrene. Heller ikke piercing i pikken. Så jeg kan vel konkludere med at han er hetero.

Det med motorsporten kan være et skalkeskjul, men siden han ikke har noen ringer på fingrene (hmm er ikke fyren gift?), ei heller noen i pikken er han nok mest sannsynlig hetrofil, selv om man aldri skal si aldri.

Generelt er jeg jævla skeptisk til bergensere som ikke liker fotball, selv om jeg også generelt er jævla skeptisk til bergensere.

Det med motorsporten kan være et skalkeskjul, men siden han ikke har noen ringer på fingrene (hmm er ikke fyren gift?), ei heller noen i pikken er han nok mest sannsynlig hetrofil, selv om man aldri skal si aldri.

Generelt er jeg jævla skeptisk til bergensere som ikke liker fotball, selv om jeg også generelt er jævla skeptisk til bergensere.

Han er ikke gift såvidt jeg vet, men jeg vet jo ikke så meget.

Vi bergensere er egentlig ålreite. Vi snakker bare så rart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...