Gå til innhold

Skal noen se filmen med denne filmusikken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• red

5

• Lionn

5

• Cmoo

4

Mest aktive i denne tråden

Og hva baserer du det utsagnet på? :o)

At det er veldig få jenter som har sansen for Star Wars på samme måte som vi gutta, og homser har kanskje flere feminie sider enn oss andre? :)

Jeg ble faktisk invitert med på homsepub i dag, men jeg kommer ikke til å gå!

Jeg drøyer den noen dager selv, men får vel se om man kan klare å skaffe billetter en gang i løpet av pinsen.

De hysteriske fansene har jeg aldri forstått meg på jeg heller - jeg mener - folk som ligger ute på gatene i Oslo i 3 uker for å få billetter til dette må da være direkte hjerneskadede.

Og noen av oss fikk en telefon med 'hei, har en premierebilett, henger du med'.

Dobbel underholdning. Film og wannabee fans (de som ikke er gamle nok til å ha sett Return of the Jedi på kino for 18 år siden ;)

Og noen av oss fikk en telefon med 'hei, har en premierebilett, henger du med'.

Dobbel underholdning. Film og wannabee fans (de som ikke er gamle nok til å ha sett Return of the Jedi på kino for 18 år siden ;)

Faen, sånne telefoner har ikke jeg fått. Men jeg ser at det fortsatt er ledige seter på Kino1 i Sandvika i kveld, men jeg tror ikke jeg har noen å gå med idag og kino blir litt kjipt alene...

Annonse

Hmmm.. .mannen? Eh.. samboeren? Hmm.. nja, en eller annen fyr...:)

Liker han ikke Star Wars?

Det håper jeg da ved gud ikke.

Men altså: jeg spurte hva får jeg for det'a. Og du sa jeg fikk gå på kino med sambisen, men det kan jeg gjøre når jeg vil - og det har ingenting med om han liker Star Wars å gjøre. Følger du meg eller?

Det håper jeg da ved gud ikke.

Men altså: jeg spurte hva får jeg for det'a. Og du sa jeg fikk gå på kino med sambisen, men det kan jeg gjøre når jeg vil - og det har ingenting med om han liker Star Wars å gjøre. Følger du meg eller?

Nå begynner det å demre for meg, og du får kanskje ikke så mye for det, bortsett fra... nja, veit a`faen hva du får jeg, men han blir kanskje glad for å ha deg med? Eller.. det gjør han sikkert ikke. Slike filmer ser man med gutta, ikke folk som ikke er opptatt av hvordan Anakin utvikler seg til å bli ond :)

Nå begynner det å demre for meg, og du får kanskje ikke så mye for det, bortsett fra... nja, veit a`faen hva du får jeg, men han blir kanskje glad for å ha deg med? Eller.. det gjør han sikkert ikke. Slike filmer ser man med gutta, ikke folk som ikke er opptatt av hvordan Anakin utvikler seg til å bli ond :)

Godt ressonert :)

Hehe.. Den dagen jeg ligger i kø for å komme meg på kino håper jeg noen er barmhjertige nok til å gi meg en kule :)

Ringenes herre er en jævla bra film, det må jeg si, men jeg har ikke noe forhold til denne relgionen da jeg ikke engang har giddi å lese bøkene :)

Hehe... jeg vil påstå at du har en ganske sunn innstilling til Star Wars, siden de SW-fantastene jeg kjenner, er av kaliberet som beskrevet ovenfor. Altså sånne som ligger på gata..

Jeg blir dratt med som hevn for uttallige lørdager på diverse kjøpesentre. Jeg må gjøre opp for meg, forstår du. Men jeg skal innrømme at to døgn utenfor Coloseum, sammen med bare Ringenes Herre-nerder, var ganske fascinerende.. Jeg pleier lukke ørene og sukke når mannen begynner å bable nerdespråk, og der i køen var det faktisk flere hundre som var akkurat lik ham. Jeg satt med store øyne og observerte scenarioet. Faktisk var det ganske morsomt! :o)

Annonse

Klart den skal sees! Kan man slippe unna det når man er gift med en mann som har Star Wars filmene i fem utgaver? Her jeg sitter foran pc`en teller jeg også 23 star wars effekter, som kjærlighet-på-pinne-holdere i form av Darth Vader og lignende. Mannen er 33. Man skulle ikke tro det...

:o)

Her er det tvangshøytlesing av RH, forbudt å håne George Lucas og ivrige forsøk på å misjonere om Heroes of M&M.

Men jeg er resistent.

Til gjengjeld håner han 17.mai.

Klart den skal sees! Kan man slippe unna det når man er gift med en mann som har Star Wars filmene i fem utgaver? Her jeg sitter foran pc`en teller jeg også 23 star wars effekter, som kjærlighet-på-pinne-holdere i form av Darth Vader og lignende. Mannen er 33. Man skulle ikke tro det...

:o)

Her er det tvangshøytlesing av RH, forbudt å håne George Lucas og ivrige forsøk på å misjonere om Heroes of M&M.

Men jeg er resistent.

Til gjengjeld håner han 17.mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...